تاریخچه پیچ و مهره در ايران

پخش عمده پیچ ومهره واشر

خرید عمده پیچ و مهره در بازار ایران

021-55377092-55377093-09121896961

آیا قصد خرید پیچ و مهره به صورت عمده را دارید؟ آیا می خواهید از قیمت انواع پیچ و مهره در بازار ایران مطلع شوید و به دنبال راهی ساده و کم هزینه هستید تا زمان زیادی از شما را برای خرید نگیرد؟
برای اینکه اطلاعات دقیقی در خصوص پیچ و مهره داشته باشید، ابتدا باید گونه های مختلف آن و کاربرد هایشان را بشناسید. همانطور که می دانید، پیچ و مهره بخش اصلی تولیدات در صنایع مختلف به شمار می رود و با وجود تکنولوژی روز دنیا، چیزی نتوانسته هنوز جای پیچ و مهره را که به عنوان سخت افزار های اتصالی مورد استفاده، اشغال نماید.
انواع پیچ و مهره کدامند؟

پیچ و مهره بر اساس نوع استفاده شان، دارای انواع گوناگونی می باشند. برخی پیچ ها مناسب برای چوب، برخی دیگر استفاده های گوناگونی دارند. چند نمونه از انواع پیچ و مهره به شرح زیر است:
پیچ و مهره خودکار و یا همان پیچ چوب
پیچ و مهره مخصوص فلز
پیچ و مهره ماشینی
البته انواع دیگری از پیچ و مهره هم در بازار موجود است که با نام نوک مته ای و یا نوک بر شناخته می شود و برای موارد خاص به کار گرفته می شود. بیشترین مصرف را پیچ و مهره چوب و فلز در بازار دارد و کارخانه های سازنده پیچ و مهره هم از این نوع محصول، بیش از دیگر گونه های پیچ و مهره تولید کرده و آن را روانه بازار می کنند.
پیچ و مهره، اتصالاتی هستند که باید برای هم ساخته شده باشد. یعنی رزوه کاری روی سطح پیچ باید متناسب با رزوه کاری داخل استوانه مهره باشد تا بتوانند به صورت نر و ماده در هم جفت شوند. به همین دلیل، تولید پیچ و مهره، نیازمند دستگاه های دقیق و مواد اولیه محکم و مقاومی می باشد تا بتواند بهترین پیچ و مهره را به وجود آورد.
اکثر کسانیکه خریدار پیچ و مهره هستند، کارخانه های تولیدی و یا کارگاه های صنعتی می باشند. این مراکز هم برای تولید محصولات خود و ایجاد بست و اتصال در بخش های مختلف محصولات، نیاز دارند تا پیچ و مهره زیادی در اختیار داشته باشند. به همین منظور، به خرید عمده و کلی پیچ و مهره اقدام می کنند.
در بازار داخلی ایران، پیچ و مهره های باکیفیت را از تولیدی های معتبر می توان یافت. یکی از مزایای خرید عمده پیچ و مهره در بازار ایران، بهره مند شدن از تخفیف های خوب است. پیچ و مهره یا به صورت متری و یا به صورت کیلویی به فروش می رسند. بستگی دارد که پیچ و مهره از چه جنسی ساخته شده باشند. بر اساس جنس مواد تشکیل دهنده پیچ و مهره، قیمت خرید آن ها هم متفاوت خواهد بود. مسلم است که پیچ و مهره فولادی و یا استیل، قیمتی بیشتر از پیچ و مهره پلاستیکی خواهند داشت.
ساده ترین راهی که امکان خرید عمده انواع پیچ و مهره را برای افراد در بازار ایران فراهم می کند، سایت های اینترنتی است. زیرا به کمک این سایت ها افراد می توانند از قیمت خرید و فروش انواع پیچ و مهره در بازار ایران مطلع شوند.
واردات،تولید و پخش انواع پیچ مهره-واشر-آهنی-استنلس-خشکه-ابزار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *