فروش پیچ و مهره

پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره
پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتیپیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتیپیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی.پیچ و مهره ، پیچ ، فروش پیچ و مهره ، تولید پیچ و مهره،تولیدکننده پیچ و مهره ، انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره صنعتی

فروشگاه پیچ ومهره

فروشگاه پیچ ومهره کیمیا صنعت عرضه کننده طیف متنوعی از محصولات پیچ و مهره و واشرآلات می‌باشد:
1- انواع و اقسام پیچ‌های آهنی و فولادی در گریدهای 5، 6-8، 8-10 و 9-12
2- انواع پیچ‌های آلن (با سرتخت ـ مغزی) در سایزهای مختلف با گرید 8، 8-10 و 10-12
3- انواع پیچ و مهره استنلس استیل در سایزهای مختلف با گرید A4-316 و A2-304
4- انواع پیچ متری در سایزهای مختلف با پوشش گالوانیزه سرد و گرم
5- انواع پیچ‌های خودکار سرخزینه، دوسو، چهارسو و نوک‌مته‌دار در سایزهای مختلف
6- انواع میخ پرچ آلمینیومی در سایزهای مختلف
7- انواع پیچ‌های یوبولت و استادبولت در گریدهای B7 ـ B7M ـ B8 ـ B16 ـ L7
8- انواع پیچ‌های سرخزینه، اتاقی، شیروانی، جوشی، خروسکی و داربستی
9- انواع مهره‌های آهنی و فولادی شش گوش، کاسه نمددار، جوشی، باریک، سربسته، قفلی، چاک‌دار خروسکی، و چهارگوش پرچی در گریدهای 2H ـ 2HM ـ B8 ـ G4 ـ 8.8 ـ 16.9
10- انواع واشرهای تخت، فنری، ستاره‌ای، بشقابی، موجدار، قفلی، ریلی، چهارگوش، مسی، آلومینیمی برنجی و …
11- انواع خار فنری چهارپهلو، سه گوش، پین چاک‌دار، اشپیل و انواع پیچ و مهره با پوشش گالوانیزه سرد و گرم.

پیچ استوانه , پیچ خودکار, پیچ اهنی , پیچ خشگه , پیچ الن , پیچ الن سر تخت , پیچ الن مغزی , پیچ سرمته , پیچ چشمی , پیچ استیل , پیچ تک خار , پیچ متری , پیچ متری دنده کبریتی , پیچ تی , پیچ جوشی , پیچ چهار گوش , پیچ دنده درشت , پیچ دنده ریز , پیچ گالوانیزه , پیچ گالوانیزه گرم , پیچ میلیمتر , پیچ دنده ژاپنی , پیچ نیم متری , پیچ یک متری , پیچ کفشکی , پیچ نیم رزوه , پیچ تمام رزوه پیچ خشکه 8.8

مهره اهنی , مهره خشگه , مهره باریک , مهره شش گوش , مهره چهار گوش , مهره خاردار , مهره داربستی , مهره فلنچی , مهره گالوانیزه , مهره گالوانیزه گرم , مهره , مهره دنده کبریتی , مهره کاسه نمدی , مهره واشر دار ,

واشر تخت , واشر فنری , واشر مسی , واشر چهار گوش ,واشر خورشیدی , واشر خاردار , واشر تخت گالوانیزه , واشر تخت گالوانیزه گرم , واشر فنری گالوانیزه , واشر فنری گالوانیزه گرم.

فروشنده پیچ ومهره .پیچ شش گوش فولادی گرید 8.8. پیچ فولادی گرید 10.9 . . پیچ خشکه 10.9 . پیچ فولادی HV . پیچ فولادی استاندارد A490 . پیچ فولادی din 6914 . پیچ فولادی din 931 . پیچ فولادی din 933 . پیچ استیل . پیچ شش گوش 8.8 . پیچ شش گوش 10.9 . پیچ پیچ شش گوش HV 10
پیچ سرمته ای سرتخت . سرمته ای سر گرد-سرمته ای آچاری-سر مته ای واشر دار-شیروانی-پیچ سرمته ای استاندارد Din 7504 . پیچ سرمته ای استاندارد din 231
پیچ متری آهنی . پیچ متری فولادی . پیچ متری خشکه . پیچ متری گرید 8.8 . پیچ متری گرید 10.9 . پیچ متری آبکاری شده . پیچ متری گالوانیزه . پیچ متری سفید
پیچ آچاری استیل استاندارد A304 . پیچ استیل استاندارد A316 . پیچ استوانه استیل . پیچ سرتخت استیل . پیچ سرتخت چهارسو . پیچ سر تخت دو سو استیل . پیچ خودکار استیل . پیچ حودکار سراستوانه استیل . پیچ خودکار سر تخت استیل . پیچ شیروانی استیل . پیچ تلگرافی استیل . پیچ متری اینچی استیل . پیچ متری میلیمتر استیل.

پیچ استوانه , پیچ خودکار, پیچ اهنی , پیچ خشگه , پیچ الن , پیچ الن سر تخت , پیچ الن مغزی , پیچ سرمته , پیچ چشمی , پیچ استیل , پیچ تک خار , پیچ متری , پیچ متری دنده کبریتی , پیچ تی , پیچ جوشی , پیچ چهار گوش , پیچ دنده درشت , پیچ دنده ریز , پیچ گالوانیزه , پیچ گالوانیزه گرم , پیچ میلیمتر , پیچ دنده ژاپنی , پیچ نیم متری , پیچ یک متری , پیچ کفشکی , پیچ نیم رزوه , پیچ تمام رزوه پیچ خشکه 8.8

قیمت پیچ آهنی

قیمت پیچ آهنی

پیچ آهنی چیست؟پیچ های آهنی,پیچ های سر شش گوش می باشند که در زیر آن ها یک استوانه ی مارپیچ وجود دارد که به صورت های مختلف دنده کاری می شود و علاوه بر شش گوش معمولی به صورت پیچ واشردار هم تولید می شوند.
پیچ های آهنی معمولا در گرید های 5.6 و 5.8 تولید می شوند و همچنین نحوه ی تولید آن ها در چند مرحله انجام می گیرد.
نحوه ی تولید آن ها به این گونه می باشد که ابتدا مفتول پیچ و مهره ای مد نظر را کشش کرده و سپس بعد از مرحله ی کشش مفتول آماده ی قالب گیری می باشد و در دستگاه های مخصوص قالب گیری شده و طبق نمونه تولید می شود و در انتها دنده کاری شده و در گل پیچ مارک مورد نظر و گرید پیچ حک می شود.
پیچ های آهنی معمولا به صورت میلیمتر دنده کاری می شوند که پرمصرف ترین و پر کاربرد ترین نوع دنده کاری نیز می باشند,البته پیچ های آهنی به صورت های دنده درشت و دنده اینچی هم تولید می شوند که نسبت به دنده میلیمتر آن کاربرد های کمتری دارند.
امروزه پیچ های آهنی به صورت تمام دنده تولید می شوند و نوع نیم دنده ی آن تقریبا منسوخ شده است.
اما در مورد قیمت پیچ های آهنی می توان گفت که قیمت این ها از بین کیلویی 3500 ریال تا 45000 ریال متغیر می باشد و معمولا پیچ های ریز تر مثل سایز های 6و 8 دارای قیمت نسبتا بالاتری هستند و سایز های10 تا 24 قیمت پایین تری دارند.
پیچ های آهنی را به صورت خود رنگ و گالوانیزه سرد و گرم استفاده می کنند.

برچسب ها: پیچ آهنی, پیچ آهنی گالوانیزه, قیمت انواع پیچ, قیمت پیچ خشکه, قیمت پیچ های آهنی.

—————قیمت پیچ و مهره (روزانه)—————

پیچ خشکه ۸٫۸
از سایز ۶ الی ۲۴
کیلویی 63000یال

 

قطر پیچقیمت پیچ آهنی گالوانیزه سفید
۶M۸M۱۰M۱۲M۱۴M۱۶M۱۸M۲۰Mطول پیچ
۳۰۰ ریال۵۵۰ ریال۱۰
۲۷۰ریال۵۵۰ ریال
۱۵
۳۰۰ ریال۵۰۰ ریال۹۰۰ریال۱۷۰۰ ریال۲۰
۳۷۰ ریال۵۶۰ ریال۱۰۲۰ ریال۱۶۵۰ ریال۲۵
۴۰۰ ریال۶۶۰ ریال۱۱۵۰ریال۱۶۷۰ ریال۲۷۵۰ ریال۳۰
۷۳۰ ریال۱۳۲۰ ریال۱۹۰۰ریال۲۸۵۰ریال۳۵
۵۰۰ ریال۷۸۰ریال۱۳۶۰ ریال۲۰۵۰ریال۲۹۰۰ ریال۳۷۵۰ ریال۴۰
۶۰۰ ریال۹۰۰ ریال۱۵۸۰ ریال۲۳۷۰ ریال۳۲۰۰ ریال۴۳۷۰ریال۶۰۰۰ ریال۸۲۰۰ ریال۵۰
۶۵۰ریال۱۰۷۰ ریال۱۸۰۰ ریال۲۶۵۰ ریال۳۷۵۰ ریال۵۰۰۰ ریال۶۹۵۰ریال۹۰۰۰ ریال۶۰
۸۰۰ ریال۱۲۰۰ ریال۲۰۵۰ ریال۳۰۰۰ ریال۴۱۰۰ریال۵۶۳۰ ریال۷۵۰۰ ریال۱۰۰۰۰ریال۷۰
۹۵۰ریال۱۳۲۰ ریال۲۲۵۰ ریال۳۲۰۰ ریال۴۵۰۰ ریال۶۱۶۰ریال۸۵۰۰ ریال۱۱۲۵۰ ریال۸۰
۲۵۰۰ریال۳۵۰۰ ریال۵۰۰۰ ریال۶۶۰۰ ریال۹۰۰۰ریال۱۱۸۵۰ریال۹۰
۱۱۰۰ریال۱۶۰۰ ریال۲۶۵۰ ریال۳۹۰۰ ریال۵۶۵۰ ریال۷۲۵۰ ریال۱۰۰۰۰ریال۱۲۸۵۰ریال۱۰۰
۲۰۰۰ ریال۳۲۵۰ ریال۴۶۰۰ ریال۶۶۰۰ ریال۸۷۰۰ ریال۱۱۵۰۰ ریال۱۵۷۰۰ریال۱۲۰
۳۹۵۰ ریال۵۵۰۰ ریال۷۶۵۰ ریال۱۱۰۰۰ریال۱۳۳۰۰ ریال۱۷۵۰۰ ریال۱۵۰

 

گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیاصنعت_شماره تماس:02155377092_09121896961

 

قیمت مهره شش گوش سیاهقیمت مهره سفید گالوانیزه
قیمتسایزقیمتسایز
۱3۰ریالM6۱۵۰ریالM6
۲7۰ریالM8۳۰۰ریالM8
۶۰۰M10۶۵۰ریالM10
۹۰۰ریالM12۹7۰ریالM12
۱3۵۰ریالM14۱۵۰۰ریالM14
۱۷5۰ریالM16۱9۸۰ ریالM16
۲۵۰۰ریالM18۲۸۰۰ریالM18
۳2۰۰ریالM203600ریالM20
۴۰۰۰ ریالM2200 48ریالM22
۵۰۰۰ریالM24۰۰۰ 6ریالM24
9500ریالM2700 105ریالM27
13000ریالM3015000 ریالM30
قیمت واشر تخت گالوانیزه
قیمت واشر فنری گالوانیزه
قیمتسایزقیمتسایز
۱۰۰ریالM6۱۰۰ ریالM6
۱۵۰ریالM8۱۵۰ ریالM8
۲۰۰ ریالM10۲۰۰ ریالM10
۳۵۰ ریالM12۳۰۰ ریالM12
۵۰۰ ریالM14۵۰۰ ریالM14
۵۰۰ ریالM16۵۳۰ریالM16
۸۰۰ریالM18۹۰۰ریالM18
۹۲۰ ریالM20۱۰۰۰ریالM20
M22M22
M24M24

پیچ استنلس استیل

پیچ استنلس استیل

 

کیمیا صنعت

کیمیا صنعت

استنلس استیل چیست؟پیچ های استنلس استیل پیچ هایی هستند که میزان کربن استیل بالایی دارند و همان پیچ های استیل هستند, پیچ و مهره های استنلس استیل دارای کاربرد های فراوانی هستند که در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند.
پیچ و مهره های استنلس استیل در گرید های مختلفی از قبیل استیل 304 و 316 و همچنین استیل A2 وA4 تولید می شوند که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی در صنعت دارند.
پیچ و مهره های استنلس استیل در انواع پیچ های شش گوش آچاری نیم دنده و همچنین تمام دنده و انواع مهره های شش گوش و مهره های چهار گوش و همچنین مهره های واشردار و مهره های کاسه نمدی و انواع واشر آلات فنری و تخت و واشر بشقابی و واشر ستاره ای تولید می شود.
علاوه بر اقلام ذکر شده در بالا جنس استنلس استیل در انواع پیچ های متری و همچنین خار های چهار پهلو تولید می شود که نسبت به نوع آهنی آن کم مصرف تر هستند ولی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به همین دلیل در کاربرد های خاص و مهم استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت هر یک از محصولات پیچ و مهره ای که در نوع آهنی و خشکه تولید می شود در نوع استنلس استیل آن هم وجود دارد و در صنایع مختلفی استفاده می شود.
پیچ و مهره های استنلس استیل به دلیل ویژگی های خاصی که دارند در صنایعی استفاده می شوند که در معرض آب و یا رطوبت باشند,و این پیچ ها از پوسیدگی و زنگ زدگی پیچ و مهره ها در هر شرایطی جلوگیری می کند.
گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیا صنعت_شماره تماس:02155377092_09121896961

 

پیچ متری استیل

پیچ متری استیل

پیچ های متری پیچ هایی هستند که فاقد گل می باشند و به صورت تمام رزوه و تمام دنده می باشند و تولید این پیچ ها به صورت یک متری می باشد اما در مواردی هم که طبق سفارش مشتری باشد در سایز های دو متری و سه متری هم تولید می شود .
پیچ های متری استیل در دو نوع استیل 304 و 316 تولید می شوند و غیر از این ها در مدل های آهنی و خشکه هم تولید می شود که مدل آهنی پیچ های متری پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع پیچ های متری می باشد.
پیچ های متری به صورت دنده میلیمتر و دنده کبریتی و دنده ذوزنقه ای تولید می شود که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی دارند ولی در نوع پیچ های متری استیل معمولا از دنده های میلیمتر استفاده می شود و این نوع دنده تولید می شود.
نام دیگر پیچ های متری,پیچ های میل ترانس می باشد که در بعضی از صنایع این پیچ ها را به این نام می شناسند.
نحوه ی تولید پیچ های متری استیل با نوع آهنی و خشکه ی آن تفاوت چندانی ندارد و بدین گونه می باشد که ابتدا مفتول میلگرد استیل را کشش کرده و در سایز های مورد نظر به وجود می آورند و سپس در دستگاه های دنده کاری شده و در آخر برش خورده و مورد استفاده مشتری قرار می گیرد.
پیچ های متری استیل را علاوه بر یک و دو و سه متری به صورت خرد هم استفاده می کنند و برش داده و استفاده می کنند.
پیچ های متری استیل را در صنایع مختلفی از قبیل ساختمان سازی و نفت و گاز و … استفاده می کنند.
گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیاصنعت_شماره تماس:02155377093_09121896961

 

پیچ ورشویی

پیچ ورشویی

تولید وپخش بصورت عمده وخرده زیرقیمت بازار
پیچ ورشویی چیست؟پیچ های ورشویی پیچ هایی هستند که دارای یک گل دو سو به همراه یک استوانه ی مارپیچ می باشند ,پیچ های ورشویی این گونه از اسمشان پیداست که به صورت ورشویی دنده می شوند یعنی به صورت استوانه ای دنده می شوند.
پیچ های ورشویی مراحل تولید سخت و پیچیده ای ندارند و شاید حتی تولید آن ها از پیچ های آچاری معمولی هم آسان تر باشد,نحوه ی تولید پیچ های ورشویی به این گونه می باشد که ابتدا مفتول پیچ و مهره ای مخصوص را کشش کرده و آماده ی قالب گیری می کنیم و سپس پس از قالب گیری طول استوانه ای آن رزوه می شود که این رزوه به صورت ورشویی می باشد و در مرحله ی آخر گل پیچ ساخته می شود که این گل می تواند به صورت دو سو و یا چهار سو باشد که بیشتر به عنوان دو سو استفاده می شود.
پیچ های ورشویی را از جنس آهن تولید می کنند.
معمولا پیچ های ورشویی را همراه به پیچ های آلمینیومی تولید می کنند که پیچ های آلمینیومی هم نحوه ی تولیدشان مانند پیچ های ورشویی می باشد.
پیچ های ورشویی را همراه با مهره های مخصوص خودشان استفاده می کنند که این مهره ها هم به صورت ورشویی دنده می شوند و فقط به این پیچ ها بسته می شوند.
پیچ های ورشویی را به صورت خودرنگ و گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات مورد استفاده قرار می دهند و در صنایعی همچون ,صنایع ساخت انواع کلید و پریز و همچنین ساخت انواع لوستر ها و سایر قطعات کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیاصنعت_شماره تماس:0215537709-09121896961

برچسب ها: پیچ آلمینیومی, پیچ آهنی, پیچ ورشویی, مهره ورشویی

پیچ آلمینیومی

پیچ آلمینیومی

پیچ آلمینیومی چیست؟پیچ های آلمینیومی بر عکس اسمشان که به نام آلمینیومی می باشد از جنس آلمینیوم نیستند و فقط به این نام معروف و مشهور شده اند و این پیچ ها مانند پیچ های آچار خور معمولی از جنس آهن می باشند و با فرایند خاصی تولید می شوند.
پیچ های آلمینیومی مراحل و فرایند تولیدی سخت و پیچیده ای ندارند و تولید آن ها به این گونه می باشد که ابتدا مفتول پیچ و مهره ای مخصوص را کشش کرده و سپس پس از قالب گیری پیچ های آلمینیومی آن ها را دنده کرده و گل آن ها را که به صورت دو سو می باشد را ساخته و پیچ آماده ی مصرف می شود.
پیچ های آلمینیومی دارای قطر یکسانی می باشند یعنی فقط تنها در یک سایز تولید می شوند,که این سایز 1/4 اینچ میباشد یعنی حدود 6 میل می باشد.
پیچ های آلمینیومی به دلیل قطری که دارند,همان قطر 1/4 به پیچ های 1/4 هم معروف هستند و در بازار بیشتر به نام پیچ های 1/4 خرید و فروش می شوند.
پیچ های آلمینیومی یا همان پیچ های 1/4 به صورت استوانه ای ورشویی دنده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.
پیچ های آلمینیومی در طول قد های مختلفی تولید می شود که طول این پیچ ها به صورت اینچی افزایش پیدا می کند و از سایز 1/2 اینچ تولید شده و تا سایز 4اینچ ادامه پیدا می کند.
پیچ های آلمینیومی را معمولا به صورت دو سو تولید می کنند ولی در شرایط خاص به صورت چهار سو هم تولید می شود.
این پیچ ها را به صورت گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات مورد استفاده قرار می دهند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
گروه صنعتی پیچ ومهره کیمیاصنعت_شماره تماس02155377092_09121896961