گم شدن ۲۰۰ متر از پیچ و مهره‎های خط آهن گرگان ـ اینچه‎برون

گم شدن ۲۰۰ متر از پیچ و مهره‎های خط آهن گرگان ـ اینچه‎برونReviewed by پیچ ومهره کیمیا صنعت on Oct 5Rating: 5.0گم شدن ۲۰۰ متر از پیچ و مهره‎های خط آهن گرگان ـ اینچه‎برونگم شدن ۲۰۰ متر از پیچ و مهره‎های خط آهن گرگان ـ اینچه‎برون

گم شدن ۲۰۰ متر از پیچ و مهره‎های خط آهن گرگان ـ اینچه‎برون
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص خروج قطار از خط گرگان ـ اینچه‎برون گفت: ۲۰۰ متر از پیچ و مهره‎های خط آهن گم شده اما هنوز مشخص نیست کار سارقان معمولی بوده یا از ندانم‎کاری حوزه راه‎آهن است./به گزارش فارس، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد

برخی پیچ و مهره‎های خط آهن گرگان ـ/ اینچه‎برون تار عنکبوت بسته بود و معلوم است /که پیچ و مهره‎ها به مرور باز شده و بعید به نظر می‎رسد /کار سارق بوده باشد.وی فقدان پلیس راه‎آهن را یک ضعف خواند و تصریح کرد:/ پلیس راه‎آهن در استان گلستان وجود ندارد/طهماسبی در خصوص ارزش ریالی پیچ و مهره‎های باز شده خاطرنشان کرد:/ جالب است بدانید پیچ و مهره‎هایی که ناپدید شدند ارزش ریالی ندارند

پیگیر برگزاری انتخابات الکترونیکی در گلستان هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان گلستان تشکیل شد، گفت: استان گلستان رتبه چهارم کشور را در عرصه پیگیری مسائل انتخابات به دست آورد. طهماسبی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در گلستان یادآور شد: قبل از توافق هسته‎ای اعلام شد ۹ استان کشور مبادرت به برگزاری انتخابات الکترونیکی خواهند کرد اما بعد از توافق ممکن است استان‎هایی که زیرساخت مخابراتی داشته باشند انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنند که البته هنوز مشخص نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه زیرساخت‎های مخابراتی استان گلستان را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی مهیا می‎کنیم، افزود: با پیگیری‎هایی که با مخابرات استان انجام شده، موضوع را با جدیت بررسی و به تهران اعلام می‎کنیم تا انتخابات به صورت الکترونیکی در گلستان برگزار شود.

بیمه ۱۰ میلیارد تومانی دانش‎آموختگان گلستان در مشاغل دانش‎بنیان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص اشتغال جوانان در مشاغل دانش‎بنیان گفت: دانش‎آموختگان استان گلستان که در دوره‎های استان مجازی شرکت کردند با پرداخت ۱۰ میلیارد تومان بیمه شدند.

طهماسبی بیان داشت: ۵ هزار نفر در دوره‎های مشاغل دانش‎بنیان آموزش دیدند و حرفه‎آموز شدند که این افراد را به دستگاه‎های اداری، اجرایی و اقتصادی معرفی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‎شود استان گلستان رکوددار زمین‎خواری است، گفت: رسانه‎ها باید کمک کنند تا جلوی این معضل گرفته شود، هر کس در هر قبایی و لباسی که زمین‎خواری می‎کند باید با آن برخورد شود، باید با کسانی که منابع ملی، بستر رودخانه‎ها و یا زمین کشاورزی تعرض می‎کنند به شدت برخورد شود.

نمره معاون استاندار به کارنامه دولت تدبیر و امید در گلستان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان درباره اینکه به عملکرد دو ساله مسئولان دولت تدبیر و امید در استان گلستان چه نمره‎ای می‎دهید، گفت: توفیقات خوبی در حوزه‎های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاصل شد که نمونه بارز آن در برقراری امنیت کامل استان گلستان است، در حوزه اقتصادی به دلیل مسائل گذشته و تحریم‎‎ها مشکلات عدیده‎ای داشتیم و کمتر توانستیم پروژه‎ای را افتتاح یا راه‎اندازی کنیم و نگذاشتیم پروژه‎ای به رکود و یا تعطیلی کشیده شود.

طهماسبی عملکرد استان گلستان را در حوزه اجتماعی نیز بالای ۹۰ درصد از ۱۰۰ درصد ارزیابی کرد.

تاریخچه  پیچ ومهره  در ایران قدمت پیچ و مهره در ایران نزدیک به یک قرن می‌باشد ولی از سال۱۳۲۰ رسمیت پیدا کرده است. از جمله بنیانگذاران صنف  پیچ و مهره  در ایران می‌توان به آقای ابوالفتاح اعتصامی اشاره نمود که نسبتی هم با شاعره پر آوازه ایران خانم پروین اعتصامی داشته و نزدیک به ۷۰ سال پیش در این صنف فعالیت داشتند و خدمات بسیار شایانی هم از خود به جای گذاشتند .
اولین بار در سال ۱۳۳۳ دستگاه‌های  تولید پیچ و مهره  توسط  آقای سیروس ارجمند وارد ایران شد. در آن زمان  پیچ و مهره  به صورت پرسی و پرچ تولید می‌شد و با این کیفیتی که الان در بازار موجود است وجود نداشت. قبل از تشکیل اتحادیه‌ها ابتدا  پیچ و مهره، یراق آلات و ابزار با هم به صورت صنف همگن فعالیت می‌کردند تا اینکه در سال ۱۳۵۱ با تشکیل اتحادیه ابزار،  پیچ و مهره  هم زیر مجموعه اتحادیه ابزار قرار گرفت. در ابتدای انقلاب اسلامی مجموعه۳۰–۲۵ واحد صنفی وجود داشت که خوشبختانه در سال ۱۳۸۵ با تشکیل اتحادیه  پیچ و مهره  این رقم به ۳۰۰ واحد صنفی رسید و امروز نزدیک به ۸۰۰ واحد صنفی در تهران وجود دارد که تحت پوشش اتحادیه مذکور در توزیع این کالای حیاتی نقش بسزایی دارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *