کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی، پل سازی .

کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی، پل سازی .Reviewed by کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی، پل سازی . on Oct 27Rating: 5.0کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی، پل سازی .کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی، پل سازی .

کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی، پل سازی . آب و فاضلاب ، سد سازی،راه آهن و مترو
پیچ و مهره در صنعت سدسازی و برق  : کیمیا صنعت 02155377092_09121896961

کشور ایران به دلیل داشتن رودخانه های زیاد و مناطق کوهستان پتانسیل بالایی برای ساختن سد دارد.

در صنعت سدسازی همچون بسیاری از صنایع دیگر از انواع اتصالات پیچ،مهره، انکر بولت ها و پیچ و مهره استفاده می شود و بدیهی است که در ساخت تجهیزات جانبی سد پیچ و مهره نقش بسزایی دارد.

کیمیا صنعت  با تولید انواع   های سازه ای ،انکربولت ها ، استاد بولت ها و واشرهای مربوطه و نیز پوشش دهی مناسب جزو تولیدکنندگان و تامین کنندگان کار فرمایان محترم این صنعت بطور مستقیم و غیر مستقیم می باشد.ss

پیچ و مهره در صنایع خودروسازی

پیچ و مهره ها با انواع و ابعاد مختلف در صنایع خودرو سازی به کار گرفته می شوند ؛ در ساختار کلی و بدنه و اتصال محورها به یکدیگر در قسمت های مختلف موتور خودرو در داخل کابین و… و هرچه نیاز به تعویض قطعات بیشتر باشد از انواع اتصالات پیچ و مهره ای بیشتر استفاده می شود .

گرچه برای باز و بسته کردن تمامی پیچ های یک خودرو تقریباً به یک ست کامل از ابزارهای مختلف از جمله انواع پیچ گوشی ها ، آچارهای آلن ، آچارهای بوکسی و …. نیاز دارید اما قطعاً اینکار ارزشش دارد تا برای یک پنچری ساده مجبور به تعویض خودروی خود نباشید .

طراحی و ساخت پیچ و مهره های خودرویی معمولاً نسبت به پیچ هایی که در صنایع ساختمانی به کار گرفته می شوند از پیچیدگی بیشتری برخوردار است . اینکه هر از چند گاهی شرکت های خودرو سازی برای تعویض و یا حتی محکم کردن یک پیچ به مشتریان خود فراخوان می دهند خود بیانگر این مطلب است .

کیمیاصنعت تولید کننده و وارد کننده پیچ و مهره خودرویی

پیچ و مهره در راه آهن و مترو

یکی از کاربرد های پیچ و مهره در ساخت خطوط ریلی است. که پیچ هایی با ابعاد مختلف در ساخت آنها بکار برده می شود که از آنها پیچ و مهره های سر چهارگوش را میتوان نام برد.

علاوه بر آنچه در ساخت واگنهای قطارها به وفور به کار گرفته میشود. انواع پیچ و مهره های پیچ خودکار ، پیچ سرمته ای ، پیچ شش گوش ، پیچ آلن و پیچهای خودکار سرخزینه است.

پیچ و مهره در آب و فاضلابNatrualGasProcessing550.ashx_

پیچ و مهره در صنعت آب و فاضلاب به دلیل قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت نسبت به صنعت نفت و گاز پتروشیمی دارای تفاوت هایی می باشند . و نوع پوشش آن مورد اهمیت است. و پیچ و مهره ها از گرید و سختی پایین تری استفاده می شود.                                                                                    کیمیا صنعت 02155377092_09121896961

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *