پیچ شش گوش تمام رزوه

کاربرد پیچ و مهره درصنعت ساختمان سازي

کاربرد پیچ و مهره درصنعت ساختمان سازيReviewed by پیچ ومهره کیمیا صنعت on Nov 6Rating: 4.5پيچ و مهره کیمیاصنعتکاربرد پیچ و مهره درصنعت ساختمان سازي

کاربرد پیچ و مهره درصنعت ساختمان سازي
شرکتهای برج سازی و کارفرمایان اجرای پروژه های بزرگ صنعتی، تجاری، مسکونی و انبوه سازی همکاری زيادي با شركت کیمیاصنعت دارند. بخش زيادی از این همکاریها در سالهاي اخیر و با توجه به رایج شدن تكنولوژي اسکلتهای پیچ و مهره ای و جایگزینی آن به جای تكنولوژي جوشکاری اسکلتهای فلزی مي باشد. کیمیاصنعت به عنوان یک صنعت پیچ و مهره سازی و تولید کننده و تأمین کننده انواع پيچ و مهره هاي ساختماني در بين سازندگان و طراحان شرکتهای انبوه سازی و برج سازی از محبوبيت بسياري برخوردار است.

بيشتر پروژه های برج سازی از پیچ و مهره های HV با استاندارد DIN6914 و DIN6915 معروف به پيچ و مهره هاي ساختماني برای اتصالات اصطکاکی و همچنین از استانداردهای DIN933 و DIN931 برای پیچ ها و DIN934 برای مهره اتصالات ایستایی استفاده می نمایند.

پیچ خشکه 8.8

آنچه به عنوان پیچ خشکه نامیده می شود پیچ از نوع فولاد می باشد که اعداد 8.8 گرید پیچ و میزان سختی این نوع پیچ و مهره را مشخص می کند . پیچ و مهره کیمیاصنعت تولید کننده و وارد کننده انواع پیچ خشکه 8.8 پیچ های شش گوش – پیچ های آلن – استاد بولت – انکر بولت بهمراه مهره و واشر مربوطه است . پیچ های فولادی کم مقاومت در بسیاری از صنایع کاربرد دارند . تمامی تولید کنندگان سوله و اسکلت فلزی با نوع شش گوش آنها کاملاً آشنا هستند که با مقاومت های بالاتر از 8.8 نیز سر و کار دارند . در صنعت خودرو سازی پیچ های فولادی در قسمت های مختلف خودرو برای اتصال قطعات مختلف خودرو به کار بسته می شوند . پیچ فولادی 8.8 در اتصال شیر آلات صنعتی و ساختمانی نیز کاربرد فراوانی دارد. کاربردهای متنوع آنها در صنایع مختلف نفت و گاز و پترو شیمی – صنایع دریایی – صنایع هوانوردی می باشد .

انواع استانداردهای این پیچ ها شامل :

پیچ فولادی سر شش گوش با DIN 931 – ISO 4014

پیچ فولادی با DIN 933 – ISO 4017

پیچ فولادی سر شش گوش DIN 7990

پیچ آلن DIW 912 – ISO 4762

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *