شیروانی سرمته ای

شیروانی سرمته ایReviewed by پیچ ومهره کیمیاصنعت on Jul 10Rating: 4.0شیروانی سرمته ای شیروانی سرمته ای , شیروانی , پیچ های شیروانی پیچ شیروانی , شیروانی ساده

شیروانی سرمته ای

پیچ های شیروانی چیست؟پیچ های شیروانی,پیچ هایی هستند که در صنایع ساخت انواع سقف های شیروانی و دیوار های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد ,به همین دلیل این پیچ ها به دلیل مصرف زیادی که در صنایع شیروانی دارند به نام پیچ های شیروانی معروف و مشهور شده اند.
پیچ های شیروانی را در دو نوع پیچ های شیروانی ساده و همچنین پیچ های شیروانی سرمته ای یا همان نوک مته ای تولید می کنند که هر کدام از آن ها کاربرد های خاص و فراوانی در صنایع مختلف و ساخت و چفت کردن انواع و اقسام قطعه ها کاربرد دارند.
سر یا همان گل پیچ های شیروانی را هم به گونه تولید و استفاده می کنند,نوع اول آن ها گل های بکسی یا همان گل های آچار خور می باشند که با آچار باز و بسته می شوند,اما نوع دوم گل های پیچ های شیروانی,گل های پیچ گوشتی خور می باشد که به صورت دو سو و چهار سو تولید می شوند. لازم به ذکر است که در پیچ های شیروانی چه ساده و چه سرمته ای از نوع گل پیچ گوشتی خور آن بیشتر استفاده می شود.
در پیچ های شیروانی ساده نوک آن ها ساده می باشد یعنی مانند پیچ های خودکار به شکل نوک تیز می باشد.
پیچ های شیروانی سرمته ای,پیچ هایی هستند که نوک آن ها دیگر نوک تیز نمی باشد بلکه به صورت یک مته می باشد که کاربرد اصلی را این نوک مته ای در این پیچ ها ایفا می کنند .در پیچ های سرمته ای علاوه بر نوک مته ای آن ها در زیر گل آن ها یک یک واشر تعبیه شده است که وظیفه دارد بین پیچ و قطعه ی مورد نظر قرار بگیرد و نقش ساپورت کننده ی پیچ را ایفا کند,این واشر هااز جنس مفتولی پلاستیکی می باشند که البته روی آن ها فلزی است.
امروزه پیچ های شیروانی چه ساده و چه سرمته ای بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه مصرف کنندگان و صنعتگران قرار گرفته است که نوع سرمته ای آن بسیار پر مصرف تر می باشد.
پیچ های شیروانی به این پر طرفدار هستند که در جایی که بسته می شوند دیگر نیازی به بستن رولپلاک نمی باشد و این پیچ ها مستقیما در قطعه ی مورد نظر بسته می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *