كاربرد پيچ و مهره

كاربرد پيچ و مهرهReviewed by پیچ ومهره کیمیا صنعت on Nov 6Rating: 4.5پيچ و مهره کیمیاصنعتكاربرد پيچ و مهره

كاربرد پيچ و مهره در صنعت كشتيراني و كشتي سازي
پیچ و مهره هايي با كاربرد در صنعت كشتيراني به نام پيج و مهره هاي كشتيراني معروفند و با انواع و ابعاد مختلف در صنعت كشتيراني و كشتي سازی به کار گرفته می شوند. در بدنه و اتصال محورها به یکدیگر در قسمت های مختلف موتور خودرو و در داخل کابین از اين پيچ و مهره ها استفاده مي شود.
شركت پرسپوليس پيچ توليد كننده انواع پيچ و مهره هاي كشتيراني اين افتخار را دارد كه در صنعت كشتيراني و كشتي سازي گامهاي بلندي را برداشته است.
كاربرد پيچ و مهره در صنعت آب و فاضلاب
پیچ و مهره ها در صنعت آب و فاضلاب از نوع پوشش با گرید و سختی پایین تری نسبت به كاربرد پيچ و مهره در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و يا ديگر صنايع، استفاده مي شوند چون پيچ و مهره در صنعت آب و فاظلاب در معرض رطوبت بيشتري قرار مي گيرند.
بعضي از پیچ و مهره ها مناسب با شرایط مرطوب هستند مثل پیچ های تیتانیوم ، گالوانیزه و استنلس استیل.
شركت پرسپوليس پيچ توليد كننده انواع پيچ و مهره هاي تیتانیوم ، گالوانیزه و استنلس استیل اين افتخار را دارد كه در صنعت آب و فاضلاب گامهاي بلندي را برداشته است.

كاربرد پيچ و مهره در صنعت نيروگاهي
پیچ و مهره ها در صنعت نیروگاهي بسيار مهم هستند. در اسکلت ها و پایه های نیروگاهها پيچ و مهره به كار رفته است. در نصب چراغها و تابلو برقهای نیروگاهها انواع پیچ و مهره های آهنی، پیچ و مهره فولادی، پیچ و مهره استنلس استیل به كار رفته است.
شركت پرسپوليس پيچ توليد كننده انواع پيچ و مهره هاي نيروگاهي اين افتخار را دارد كه در اين صنعت انواع پیچ و مهره های آهنی، پیچ و مهره فولادی، پیچ و مهره استنلس استیل توليد كرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *