پیچ استیل/پیچ و مهره کیمیا صنعت/پیچ آلن/استات بولت

پیچ – پیچ استیل
02155377092-02155377093

پیچ استیل

بر آن شدیم با گسترش فعالیت خود بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت خودکفایی کشورمان ایران برداریم.

پیچ استیل

لذا باستحضار می رسانیم “پیچ و مهره کیمیا صنعت” با استفاده از متخصصین و مهندسین این صنعت و داشتن کادری مجرب و آزموده و متعهد، آمادگی تولید و تامین انواع استاد بولت، پیچ، مهره، واشر آلات ، انکر بولت، یو بولت، آی بولت، مهارکش، پیچ، پرچ، اتصالات، بست و قطعات ساختنی و کلیه اقلام قید و بستی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان، راهسازی، مخابرات و … را مطابـــق استانداردهای جهانی دارد

 

پیچ استیل ششش گوش شامل پیچ فولادی گرید 8.8 -فولادی گرید 10.9-خشکه 8.8-خشکه 10.9-پیچ فولادی HV-فولادی استاندارد A490-فولادی din 6914-فولادی din 931-فولادی din 933-استیل-شش گوش 8.8-شش گوش 10.9-پیچ شش گوش HV 10-شش گوش استیل-آچاری فولادی-آچاری خشکه-آهنی-شش گوش آهنی-پیچ آجاری آهنی-گرید 5.6-استیل استاندارد A 304-فولادی استاندارد A 325-استاندارد A470
استاد بولت شامل استاد بولت گرید B7-استاد بولت گرید B7M-استاد بولت گرید 8.8-استاد بولت گرید 10.9-استاد بولت گرید B6-استاد بولت گرید B5-استاد بولت گرید B8-استاد بولت گرید L7M-استاد بولت استاندارد A193-استاد بولت din2510
آلن شامل پیچ آلن
جنس پيچ وپيرده‌ي مقاومتي پيچوانواع پيچ ها وصنایع نفت و گاز و پتروشیمیوصنایع ساختمانوچ هاي انتقال وه وتوليد پيچ و مهره وصنعت پيچ و مهره واتحاديه پيچ و مهره وصنایع وابسته پیچ و مهرهکاربرد پیچ و مهره درنفت گاز پتروشیمی
کاربرد پیچ و مهره در صنعت ساختمان
کاربرد پیچ و مهره در صنایع نیروگاهی
کاربرد پیچ و مهره در پل سازی
کاربرد پیچ و مهره در آب و فاضلاب
کاربرد پیچ و مهره در راه آهن و مترو
کاربرد پیچ و مهره در سد سازی و برق
کاربرد پیچ و مهره در صنعت خودرو

انواع پیچ

شش گوش شامل پیچ فولادی گرید 8.8 -فولادی گرید 10.9-خشکه 8.8-خشکه 10.9-پیچ فولادی HV-فولادی استاندارد A490-فولادی din 6914-فولادی din 931-فولادی din 933-استیل-شش گوش 8.8-شش گوش 10.9-پیچ شش گوش HV 10-شش گوش استیل-آچاری فولادی-آچاری خشکه-آهنی-شش گوش آهنی-پیچ آجاری آهنی-گرید 5.6-استیل استاندارد A 304-فولادی استاندارد A 325-استاندارد A470
استاد بولت شامل استاد بولت گرید B7-استاد بولت گرید B7M-استاد بولت گرید 8.8-استاد بولت گرید 10.9-استاد بولت گرید B6-استاد بولت گرید B5-استاد بولت گرید B8-استاد بولت گرید L7M-استاد بولت استاندارد A193-استاد بولت din2510
آلن شامل پیچ آلن din 912-آلن din 913-آلن din 916-آلن گرید 8.8-آلن گرید 10.9-آلن گرید 12.9-آلن سر ستاره ای-آلن چهارگوش-پیچ آلن شش گوش-آلن استاندارد ASTM A837
پیچ سرمته ای شامل سرمته ای سرتخت-سرمته ای سر گرد-سرمته ای آچاری-سر مته ای واشر دار-شیروانی-پیچ سرمته ای استاندارد Din 7504-سرمته ای استاندارد din 231
انکربولت که نام دیگر آن یولت صفحه ستون است
یو بولت (پیچ U) که شامل پیچ یو استاندارد din 3570-یو بولت آهنی-یو بولت استیل-Uبولت A304-یو بولت A316-یو بولت گالوانیزه سرد-یو بولت سفید-یو بولت آبکاری شده
رول بولت شمامل رول بولت استاندارد NMG115-رول بولت NMG116- رول بولت NMG 121
پیچ متری شامل متری آهنی-متری فولادی-متری خشکه-متری گرید 8.8-متری گرید 10.9-متری آبکاری شده-پیچ متری گالوانیزه-متری سفید-متری گالوانیزه سرد
استیل شامل پیچ آچاری استیل استاندارد A304-استیل استاندارد A316-شش گوش استیل-استیل نیم دنده-استیل تمام دنده-آچاری استیل-آلن سرخزینه استیل-آلن مغزی استیل-آلن گل قارچی استیل-متری استیل-استوانه استیل-پیچ سرتخت استیل-سرتخت چهارسو-سر تخت دو سو استیل-خودکار استیل-پیچ حودکار سراستوانه استیل-خودکار سر تخت استیل-شیروانی استیل-تلگرافی استیل-متری اینچی استیل-پیچ متری میلیمتر استیل

,

مهره کاسه نمدی چیست/تولیدانواع مهره

مهره کاسه نمدی چیست؟مهره های کاسه نمدی مهره هایی هستند مشابه مهره های معمولی یعنی به صورت شش گوش هستند ولی در ساختار کلی آن ها و شکل بعضی از قسمت های آن با مهره های معمولی متفاوت است.
ساختار کلی مهره های کاسه نمدی بدین گونه می باشد که دارای یک شش ضلعی مانند مهره های معمولی دیگر به همراه دنده هایی که در درون آن مهره ایجاد شده استلازم به ذکر است که دنده های مهره های کاسه نمدی به چند شکل مختلف می باشد که هر کدام از آن ها به طور جداگانه ای کاربرد های خاص و فراوانی دارند و هر کدام در جای مخصوص به خود استفاده می شوند,اما تفاوت اصلی بین مهره های کاسه نمدی با مهره های معمولی در سر این مهره ها می باشد که در مهره های کاسه نمدی در سر آن ها یک بر آمدگی وجود دارد که مانند یک واشر عمل می کند,علاوه بر این واشر یک واشر پلاستیکی از جنس تفلون هم در داخل مهره تعبیه شده است که این واشر تفلونی نقش بسیار مهمی در این مهره ها ایفا می کنند و باعث قفل شدن و چفت شدن پیچ در مهره می شوند و پیچ نمی تواند از آن فراتر بسته شود,از این رو به مهره های کاسه نمدی , مهره های قفلی هم می گویند.
مهره های کاسه نمدی معمولا از جنس آهن سخت کاری شده تولید می شوند و در دو نوع چینی و تایوانی در بازار موجود می باشد.
دنده های مهره کاسه نمدی به صورت دنده میلیمتر معمولی و دنده ریز و دنده درشت می باشد که هر کدام کاربرد های خاص و جداگانه ای دارند و در مصارف مختلفی استفاده می شوند.
گروه صنعتی پیچ و مهره غفاری_شماره تماس:55377092
. پیچ شش گوش ,پيچ و مهره ,کیمیاصنعت ,پیچ آلن ,پیچ آلن مغزی ,پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پیچ استیل, پیچ تی, پیچ چشمی, پیچ خروسکی, پیچ دوسره, پیچ متری, خودکارX پیچ شش گوش ,پيچ و مهره ,کیمیاصنعت ,پیچ آلن ,پیچ آلن مغزی ,پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پیچ استیل, پیچ تی, پیچ چشمی, پیچ خروسکی, پیچ دوسره, پیچ متری, خودکار, رول بولت, سرخزینه, سرمته ای, مهره استیل, مهره باریک), مهره بلند, مهره تی, مهره جوشی, مهره چاکدار, مهره چشمی ,مهره خروسکی ,مهره سربسته ,مهره شش گوش-, مهره قفلی, مهره کاسه نمدی,- مهره گرد, مهره مربعی, مهره واشردار, واشر استیل, واشر تخت HV-, واشر تخت آهنی-, واشر فنری, یوبولت,

مهره چیست؟

مهره چیست؟ مهره جسمی حلقه‌ای شکل، گرد یا چندضلعی است که داخل سوراخش رزوه شده است. مهره‌ها یراقی کمکی برای پیچ‌ها هستند تا به واسطه آنها پیچ‌ها سفت تر در مسیر پیچش خود بسته شوند. مهره و پیچ اصطلاحاً با حالت مادگی و نری درون هم چفت می‌گردند. رزوه و شیار مهره‌ها با رزوه و شیار پیچ‌ها باید دارای تناسب خاص برای چرخش صحیح پیچ درون مهره باشد. مهره‌ها معمولاً از جنس فولاد، آهن یا دیگر فلزات هستند اما برای پیچ‌های پلاستیکی مهره‌های پلاستیکی هم ساخته شده است.

طناب فولادی (سیم بکسل)/ طنابهای فولادی/بست سیم

مشخصات فنی و نحوه انتخاب سیم بکسل ها

طناب فولادی (سیم بکسل)

عنوان طناب فولادی (سیم بکسل ) هم در مورد طنابهای فولادی قدرتمندی بکار می رود که در معادن مورد استفاده است و هم در مورد طنابهای فولادی ظریفی که در ترمز دوچرخه ها مصرف می شود. این عنوان هم در مورد طنابهای ثابتی که پل های معلق را با نیروی فوق العاده نگهداری می کند و هم درباره طنابهای مورد استفاده در آسانسور و جرثقیل ها که همیشه در حال حرکت هستند بکار می رود. بنابراین طنابهای فولادی می توانند انوع مختلف و کاربردهای گوناگون داشته باشند.

منظور از طناب فولادی بطول کلی مجموعه ای از مفتول های فولادی است که بدنه واحدی را تشکیل می دهند. طناب فولادی شامل یک بخش مرکزی بنام مغزی است که چند رشته (استرند) بدور آن بصورت مارپیچ تابیده میشود. هر رشته از چند مفتول که بطور مارپیچ دور یک مفتول مرکزی قرار میگیرد، تشکیل می شود.

طناب فولادی از نظر جنس مفتول:

بطور کلی طنابهای فولادی از یکی از سه نوع ماده اولیه زیر ساخته می شوند:

۱- مفتول فولادی بدون روکش یا غیر گالوانیزه: این نوع مفتول معمولاً برای طناب هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عامل فرسایش در تعیین طول عمر مفید طناب نقش مهمتری داشته و طناب کمتر در معرض عوامل ایجاد کننده زنگ زدگی قرار دارد.

هنگام مقایسه اثرات فرسایش و از هم گسیختگی با اثرات زنگ زدگی، باید بخاطر داشت که حتی یک طناب فولادی با مفتول بدون روکش را هم می توان تا اندازه ای با روغن کاری کافی، مناسب و در فواصل زمانی منظم در مقابل زنگ زدگی محافظت نمود.

۲- مفتول فولادی گالوانیزه: این نوع مفتول که دارای روکش یکنواخت روی می باشد در برابر زنگ زدگی بر اثر آب دریا، هوا، رطوبت و سایر عوامل مشابه مقاوم است، بنابراین طنابهای فولادی گالوانیزه در صنایع کشتیرانی، شیلات، مرغداریها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

۳- مفتول فولادی استینلس استیل: طنابهایی که از این نوع مفتول ساخته می شوند علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی در مقابل حرارت نیز تا ۱۰۵۰ درجه سانتیگراد مقاوم بوده و در صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین مقاومت بالایی در برابر اثرات مخرب آب دریا دارند.

نیروی کششی مفتول فولادی

مفتول فولادی، با توجه به کاربرد مورد نظر، با نیروهای کششی مختلفی تولید میگردد. برای تولید طناب فولادی، نیروی کششی مفتول مورد استفاده در محدوده زیر خواهد بود:

Kgf/mm2

مغزی طناب فولادی

مغزی طناب فولادی بخش مرکزی طناب است که رشته ها بدور آن تابیده می شوند. نقش مغزی نگهداری رشته های طناب می باشد. بنابراین باید قطر آن به اندازه کافی بزرگ باشد تا در هنگامیکه طناب زیر بار است مانع تماس بین رشته ها باشد.

مغزی طناب فولادی می تواند الیافی یا فولادی باشد:

مغز فولادی ممکن است خود یک طناب فولادی مستقل باشد که در این صورت به آن مغزی طناب فولادی مستقل (IWRC) می گویند. در مورد طناب های با قطر کمتر از ۱۰ میلی متر مغزی فولادی معمولاً یک رشته مفتول فولادی (WSC) خواهد بود.

مغزی الیافی (FC) از الیاف مصنوعی یا الیاف طبیعی تشکیل می شود. اگرچه هنوز استفاده از کنف طبیعی در ساخت طناب فولادی متداول است، الیاف مصنوعی نظیر پلی پروپیلین بطور روز افزون بعنوان مغزی طناب فولادی مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم بذکر است که از مغزی فولادی موقعی استفاده می شود که نیروی کشش و استحکام طناب بیشتر از عوامل دیگر مورد نظر باشد. در حالیکه در مورد مغزی الیافی قابلیت انعطاف طناب نسبت به نیروی کشش آن اهمیت بیشتری دارد.

انواع تاب طنابهای فولادی

طنابهای فولادی از نظر نوع تاب به دو نوع معمولی و لنگ بشرح ذیل تقسیم می شود:

۱- طنابهای با تاب معمولی: هنگامیکه جهت تاب مفتول ها در یک رشته مخالف جهت تاب رشته ها باشد. این نوع طناب میل کمی به از هم باز شدن یا گره خوردن داشته و در برابر فشار، لهیدگی و تغییر شکل مقاومت بیشتری دارد. در عوض مقاومت آن در برابر سایش و قابلیت انعطاف طناب کمتر از طنابهای با تاب لنگ می باشد.

۲- طنابهای با تاب لنگ: در نوع تاب که بنام John Lang انگلیسی ثبت شده، جهت تاب مفتول در یک رشته با جهت تاب رشته ها در طناب یکی می باشد. مقاومت طنابهای با تاب لنگ در برابر سایش بیشتر از طنابهای با تاب معمولی می باشد اما باید هنگام کار با آنها مراقب بود تا طناب گره نخورد و یا از هم باز نشود. چون این نوع طناب میل زیادی به از هم باز شدن دارد، از آن در مواردی با استفاده می شود که هر دو سر طناب مهار شده باشد.

بطور کلی کارکردن با طنابهای با تاب معمولی آسانتر است و کاربرد متداول تری دارد اما در مواردی مثل آسانسورهای باری و مسافری که مقاومت بیشتر در برابر سایش مورد نظر است تاب لنگ ترجیح داده می شود.

طنابهای راست گرد و چپ گرد

اصطلاح راست گرد یا چپ گرد مربوط به جهت تابیدن رشته ها در طناب می باشد. طنابهای راست گرد متداول ترین نوع طنابها هستند،

در شکلهای زیر تابهای مشروح نشان داده شده است. در این شکلها تاب به راست با حرف Z و جهت تاب به چپ با حرف S مشخص می شود.

مقایسه انواع بافت در طنابهای فولادی

طنابهای فولادی معمولاً دارای یکی از چهار نوع بافت مشروح در زیر می باشند:

۱- بافت سیل (Seale): در نوع بافت، در هر رشته طناب تعداد مفتولهای هر ردیف که دور مفتول مرکزی قرار می گیرد مساوی هم است. قطر مفتولهای ردیف بیرونی بیشتر از قطر مفتولهای ردیف درونی است ولی در هر ردیف قطر کلیه مفتولها یکسان می باشد. بعلت ضخیم بودن مفتولهای بیرونی، این نوع طنابها دارای مقاومت سایشی بالایی هستند.

۲- بافت وارینگتون (Warrington): در بافت وارینگتون هر رشته طناب در ردیف بیرونی دارای مفتولهای ضخیم و نازک بصورت یک در میان می باشد. بعلت ترکیب مفتولهای ضخیم و نازک در ردیف بیرونی، طنابهای وارینگتون دارای انعطاف بیشتری نسبت به طنابهای سیل هستند.

۳- بافت فیلر (Filler): در بافت فیلر قطر مفتولها در تمامی ردیف ها مساویست. در فضای خالی بین مفتولها ردیف بیرونی و ردیف درونی مفتولهای نازکی قرار می گیرند که فیلر نامیده می شوند. طنابهای فیلر دارای سطح فلزی بیشتری بوده و از قابلیت انعطاف و مقاومت سایشی بالاتری برخوردار می باشند.

۴- بافت استاندارد (Standard): در این نوع بافت، قطر کلیه مفتولهای تشکیل دهنده هر رشته یکسان است. طنابهای با بافت استاندارد بعلت دارا بودن قابلیت انعطاف بالا دارای کاربردهای بسیار متنوعی در رشته های گوناگون صنعتی هستند.

روغنکاری طناب فولادی

طناب فولادی بمنظور محافظت در برابر زنگ زدگی و کاهش اصطکاک بین مفتول ها و رشته ها در جریان تولید روغنکاری می شد از یک سو مغزی طناب فولادی بعلت اهمیت نقش آن از روغن اشباع می شود و از سوی دیگر کلیه مفتول های تشکیل دهنده یک رشته و کلیه رشته های تشکیل دهنده طناب در طی بافت به روغن مناسب آغشته می گردد. نوع روغنکاری بنابر جنس مفتول، کاربرد طناب و خصوصیات محل مورد استفاده متفاوت خواهد بود، در طول مدت عمر مفید طناب نیز، روغنکاری آن باید در فواصل زمانی منظم ادامه یابد تا با جایگزینی روغن از دست داده در اثر استفاده، حداکثر محافظت در برابر زنگ زدگی و سایش درونی بعمل آید. روغنکاری طناب فولادی بهتر است در محلی صورت گیرد که رشته ها کمی از هم باز می شوند مثل هنگامی که طناب از روی چرخ قرقره عبور می کند یا روی قرقره پیچیده می شود. در این صورت روغن بهتر جذب می شود.

روغنی که برای روغنکاری طناب فولادی مورد استفاده قرار می گیرد باید براحتی در طناب نفوذ کند، قسمتهای داخلی و سطح خارجی آن را بپوشاند، با آب شسته نشود و در برابر زنگ زدگی از طناب محافظت نماید.

مقاومت در برابر خستگی (Fatigue) و فرسایش (Wear)

معمولاً مقاومت در برابر خستگی در نقطه مقابل مقاومت در برابر فرسایش قرار دارد. طنابی که از تعداد زیادی مفتول نازک تشکیل شده باشد بسیار قابل انعطاف است و مقاومت خوبی در برابر خستگی دارد در حالیکه طنابی که از تعداد کمی مفتول های ضخیم تشکیل شده باشد مقاومت بالایی در برابر فرسایش و ساییدگی خواهد داشت.

اندازه گیری قطر طناب فولادی

اندازه گیری قطر واقعی یک طناب فولادی باید در دو نقطه از طناب که حداقل فاصله آنها از هم یک متر باشد، صورت گیرد. در هر یک از این دو نقطه باید بیشتری فاصله بین دو انتهای رشته مقابل هم با کولیس اندازه گیری شود و سپس این اندازه گیری با دو رشته عمود بر این دو تکرار گردد. میانگین چهار اندازه گیری که بدین طریق حاصل می شود قطر واقعی طناب فولادی خواهد بود. این قطر معمولاً با قطر اسمی طناب اندکی تفاوت دارد. بر طبق استانداردهای آمریکا، حد مجاز این تفاوت ها از ۱- درصد تا ۴ درصد برای طناب های میلی متری و از صفر تا ۵ درصد برای طناب های اینچی خواهد بود.

نحوه انبار کردن طناب فولادی

مناسب ترین مکان برای انبار کردن طنابهای فولادی جاهای خشک و سرپوشیده ایست که هوا در آن براحتی جریان داشته باشد. قرقره ها یا کلاف ها نباید با زمین یا دیوار تماس داشته باشند.آنها را می توان روی پالتهای چوبی که روی زمین قرار گرفته انبار نمود. طنابهای فولادی انبار شده باید در فواصل زمانی منظم به منظور اطمینان از عدم زنگ زدگی مورد بازدید قرار گیرند و در صورت لزوم روغنکاری آنها تجدید گردد.

طرز باز کردن طناب فولادی از روی قرقره و کلاف

در باز کردن طناب فولادی بایستی بشرح زیر عمل نمود تا از گره خوردن آن که موجب کاهش قابل ملاحظه نیروی کشش طناب می گردد، جلوگیری بعمل آید:

۱- باز کردن کلاف: کلاف را می توان مطابق شکل زیر با حرکت دادن آن بر روی زمین صاف و هموار باز کرد. کلاف های سنگین را می توان روی یک صفحه گردان قرار داده با گرداندن صفحه طناب را با احتیاط باز کرد.

۲- باز کردن از روی قرقره: برای اینکار بایستی قرقره را روی پایه ای (چرخ دوار) سوار نمود بطوریکه شافت یا میله ای از سوراخ وسط آن عبور نماید تا بدینوسیله با چرخاندن قرقره طناب فولادی در خط مستقیم باز شود. در این حال باید مراقب بود که طناب گره نخورد.

انواع اسلینگ (Sling) و اتصالات مربوط به طنابهای فولادی

برای وصل کردن طناب فولادی به قطعات دیگر از انواع اتصالات می توان استفاده کرد. متداول ترین نوع اتصال طناب فولادی، درست کردن حلقه در دو انتهای طناب است که اسلینگ نامیده می شود و بر طبق یکی از سه روش زیر تهیه می گردد:

۱- دو سر پرس کردن طناب فولادی یا درست کردن حلقه و اتصال بست گلویی (Ferrule) به آن: در این روش حلقه ایجاد شده توسط پرس کردن بست گلویی فلزی به آن، با استفاده از دستگاه پرس مخصوص محکم می شود. دو سر پرس در صورت اتصال صحیح و کیفیت مناسب بست گلویی، یکی از مطمئن ترین و متداول ترین انواع اسلینگها می باشد که می تواند بیش از ۹۰% نیروی کشش طناب فولادی را حفظ کند.

۲- استفاده از بست های ”U” شکل (Wire rope grips): هنگام استفاده از این بست ها باید نهایت دقت در بستن صحیح آنها بعمل آید. بدین ترتیب که گودی ”U” آنها بر روی بخش انتهایی طناب فولادی قرار گیرد و از حداقل ۳ بست برای هر حلقه استفاده شود و بر حسب لزوم بست ها پس از محکم کردن اولیه، بطور منظم محکم شوند. بست های ”U” شکل در صورت استفاده صحیح تا ۸۰% نیروی کشش طناب فولادی را حفظ می کنند.

۳- درست کردن حلقه توسط دست یا گیس باف کردن طناب فولادی : این روش که توسط اشخاص ماهر و با تجربه بکار گرفته می شود، در موارد خاص و یا هنگامیکه طناب فولادی دو سر پرس در دسترس نباشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از آسیب رساندن مفتول هایی که احتمالاً در انتهای قسمت گیس باف شده شکسته باشند بهتر است این قسمت توسط بستن سیم پوشانده شود. حلقه گیس باف شده در صورت بافت صحیح بین ۷۵% تا ۹۰% نیروی کشش طناب فولادی را حفظ می کند.

در هر یک از سه روش فوق، برای جلوگیری از آسیب دیدن طناب بهتر است از تیمبل (Thimble) یا رکابی استفاده شود، به این ترتیب که تیمبل درون حلقه قرار می گیرد و طناب فولادی از شیار دور آن عبور می کند. تیمبل ها

انواع پیچ/پیچ سر شش گوش تمام دنده-din 933

پیچ سر شش گوش تمام دنده-din 933

پیچ شش گوش

پیچ شش گوش یا پیچ سر شش گوش استوانه ای تمام رزوه یا نیم رزوه می باشد که گل پیچ آن به صورت شش گوش یا شش پر می باشد
مواد اولیه پیچ شش گوش
پیچ گوش با مواد اولیه مختلفی نظیر پلاستیک ، پی وی سی ، آهن و فولاد و … قابل تولید است . اما اکثریت قریب به اتفاق پیچ های سر شش گوش طبق دسته بندی ذیل تولید میگردند
۱-پیچ شش گوش آهنی
۲-پیچ شش گوش کربن استیل ( پیچ خشکه فولادی ۸٫۸ )
۳-پیچ شش گوش فولاد آلیاژی ( پیچ خشکه فولادی ۱۰٫۹ )
۴-پیچ شش گوش فولاد آلیاژی ( پیچ خشکه فولادی ۱۲٫۹ )
۵-پیچ شش گوش استنلس استیل ( پیچ استیل a2 و …)
تفاوت پیچ شش گوش ۱۰٫۹ و پیچ شش گوش ۱۲٫۹
پیچ شش گوش گرید ۱۰٫۹ پیچ و مهره ای است با مقاومت کششی حداقل ۱۰۴۰N/mm2 و سختی و استحکام کششی ۳۲۰ – ۳۸۰Hv10
پیچ شش گوش گرید ۱۲٫۹ پیچ و مهره ای است با مقاومت کششی حداقل ۱۰۴۰N/mm2 و سختی و استحکام کششی ۳۸۵ – ۴۳۵Hv10
پیچ شش گوش گرید ۱۲٫۹ در مقایسه با پیچ شش گوش گرید ۱۰٫۹ از سختی و استحکام کششی بالاتری برخوردار است

استاندارد پیچ شش گوش
برای تولید و به کارگیری پیچ استانداردهای مختلفی نظیر astm یا din یا iso وجود دارد یکی از پرکاربردترین استانداردها برای پیچ سر شش گوش به شرح ذیل می باشد
۱-پیچ شش گوش تمام رزوه din 933 یا iso 4017
۲-پیچ شش گوش نیم رزوه din 931 یا iso 4014
۳-پیچ شش گوش اچ وی din 6914 یا EN 14399

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت پیچ شش گوش با فروشگاه تماس حاصل نمایید

قیمت پیچ ومهره/تولیدکننده پیچ و مهره/خریدپیچ ومهره

تولیدکننده پیچ و مهره در گفتگو با «نود اقتصادی»:
پیچ و مهره 80 درصد گران شد/ خرید پیچ و مهره 70 درصد کاهش یافت/ 90 درصد بازار دست خارجی‌هاست

غفاری گفت: خرید پیچ و مهره در 5 ماه گذشته حدود 70 درصد کاهش داشته و به یک پنجم رسیده است.

رحمان غفاری، تولیدکننده پیچ و مهره در گفتگو با خبرنگار «نود اقتصادی» اظهار داشت: بازار پیچ و مهره به شرایط و اوضاع تولیدکنندگان وابسته است، بنابراین چنان چه وضعیت تولید صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی مناسب نباشد، تقاضا برای پیچ و مهره هم به نسبت کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر تقاضا هر ماه نسبت به ماه قبل کمتر می‌شود، به طور مثال خرید پیچ و مهره در 5 ماه گذشته حدود 70 درصد کاهش داشته و به یک پنجم رسیده است، من خودم مراجعین زیادی داشتم که تولیدکننده بودند اما الان مدت‌ها است که سفارش کار نمی‌دهند زیرا وضعیت تولید اصلا مناسب نیست.

این تولیدکننده گفت: علاوه بر کاهش تقاضا، گران‌تر تمام شدن تولید پیچ و مهره موجب شده است تا تولیدکنندگان زیادی دست از فعالیت کشیده و یا به واردات روی بیاورند.

وی اظهار داشت: 90 درصد بازار پیچ و مهره در دست کالاهای وارداتی است، و بیشتر کالاهای وارداتی نیز از چین است، البته دو سه ماه است که چین پیچ و مهره کمتری وارد ایران کرده که بنظر می رسد برای بالا بردن قیمت کالاهای خود است.

غفاری در پایان گفت: بالارفتن دلار، گرانی مواد اولیه از جمله آهن موجب شده که هزینه تولید بیشتر شده و قیمت پیچ و مهره هم در این 4 ماه حدود 80 درصد رشد کرده است.

تولید پیچ شش گوش/پیچ فولادی/پیچ آهنی/تمام ونیم دنده

تولید پیچ شش گوش/پیچ فولادی/پیچ آهنی/تمام ونیم دنده

پیچ گالوانیزه,پیچ شش گوشHV, پیچhv, پیچ10.9, پیچ خشکه, پیچ و مهره,تولید پیچhv, پیچ 8.8, پیچ و مهره 8.8,پیچ شش گوش, پیچ و مهره,پخش پیچ شش گوشHV

pmks.ir

استانداردهاي پركاربرد متريالي اين دسته از محصولات در دو دسته كلي استانداردهاي ISO و ASTM مي­باشد /كه شامل ISO 898-1 و ASTM هاي A193، A307، A325، A490 و غيره مي­باشند./کاربرد09121896961
کاربرد/ اصلاح پيچ شش گوش عموماً به پيچ­هاي با گل شش­پر اطلاق مي­شود كه طبق استانداردهاي مختلف متريالي بصورت فولادهاي ساده كربني،/ فولا دهاي كم آلياژ، فولادهاي آلياژي، فولادهاي زنگ­نزن و ساير فولادها و سوپرآلياژها و همچنين آلياژهاي آلومينيومي و مسي و برنجي مي­تواند وجود داشته باشد. /اين اقلام قيد و بستي از مهم­ترين و پرمصرف­ترين انواع پيچ­هاي صنعتي را تشكيل مي­دهند كه بخش اعظم مصارف امروزه كشور از طريق توليد داخل(كمتر از 30 درصد) و واردات (بيش از 60 درصد) در بازار ارائه مي­شود./اين پيچ­ها استانداردهاي متريالي روتيني دارند و در حال حاضر با متريال موجود در كشور قابل توليد و تأمين مي­باشند./ نكته قابل ذكر اين كه انكر بولت­هاي گل­دار نيز مي­وانند با استانداردهاي اين محصول توليد شوند.
/متريال مورد استفاده در توليد اين پيچ­ها از شركت­هاي معتبر داخلي مانند فولاد آلياژي يزد، ذوب آهن اصفحان،/ فولادسازي خوزستان و فولاد اسفراين قابل تهيه است./ قابل ذكر است شركت­هاي مذكور همگي در ليست تأمين­ كنندگان مواد اوليه مورد نياز شركت­هاي نفت و گاز و پتروشيمي بوده و نياز (کیمیاصنعت ) را نيز در جهت توليد محصولات با كيفيت برآورده نموده­اند. اطلاعات پیچ و مهره, پیچ شش گوش,پیچ استیل, پیچ الن, پیچ تی, پیچ جوشی, پیچ چشمی, پیچ چهار گوش, پیچ خشگه, پیچ کفشکی, پیچ گالوانیزه, پیچ متری دنده کبریتی, پیچ ومهره, پیچ یک متری, خرید پیچ و مهره, کبریتی, مهره, مهره اهنی, مهره باریک), مهره خاردار, مهره خشگه, مهره داربستی, مهره شش گوش-, مهره فلنچی, مهره گالوانیزه, واشر تخت, واشر فنری, واشر مسی

تولیدپيچ و مهره/فروش پيچ و مهره /انواع واشر

تولیدپيچ و مهره/فروش پيچ و مهره /انواع واشر

پیچ شش گوش ,پيچ و مهره ,کیمیاصنعت ,پیچ آلن ,پیچ آلن مغزی ,پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پیچ استیل, پیچ تی, پیچ چشمی, پیچ خروسکی, پیچ دوسره, پیچ متری, خودکارX پیچ شش گوش ,پيچ و مهره ,کیمیاصنعت ,پیچ آلن ,پیچ آلن مغزی ,پیچ اتاقی, پیچ استوانه, پیچ استیل, پیچ تی, پیچ چشمی, پیچ خروسکی, پیچ دوسره, پیچ متری,تولیدپيچ و مهره/فروش پيچ و مهره /انواع واشر خودکار, رول بولت, سرخزینه, سرمته ای, مهره استیل, مهره باریک), مهره بلند, مهره تی, مهره جوشی, مهره چاکدار, مهره چشمی ,مهره خروسکی ,مهره سربسته ,مهره شش گوش-, مهره قفلی, مهره کاسه نمدی,- مهره گرد, مهره مربعی, مهره واشردار, واشر استیل, واشر تخت HV-, واشر تخت آهنی-, واشر فنری, یوبولت,پیچهای فولادیپیچهای فولادی

پیچ ومهره کیمیا صنعت
پیچ ومهره کیمیا صنعت.

تاریخچه پیچ ومهره در ایران قدمت پیچ و مهره در ایران نزدیک به یک قرن می‌باشد ولی از سال۱۳۲۰ رسمیت پیدا کرده است. از جمله بنیانگذاران صنف پیچ و مهره در ایران می‌توان به آقای ابوالفتاح اعتصامی اشاره نمود که نسبتی هم با شاعره پر آوازه ایران خانم پروین اعتصامی داشته و نزدیک به ۷۰ سال پیش در این صنف فعالیت داشتند و خدمات بسیار شایانی هم از خود به جای گذاشتند .
اولین بار در سال ۱۳۳۳ دستگاه‌های تولید پیچ و مهره توسط آقای سیروس ارجمند وارد ایران شد. در آن زمان پیچ و مهره به صورت پرسی و پرچ تولید می‌شد و با این کیفیتی که الان در بازار موجود است وجود نداشت. قبل از تشکیل اتحادیه‌ها ابتدا پیچ و مهره، یراق آلات و ابزار با هم به صورت صنف همگن فعالیت می‌کردند تا اینکه در سال ۱۳۵۱ با تشکیل اتحادیه ابزار، پیچ و مهره هم زیر مجموعه اتحادیه ابزار قرار گرفت. در ابتدای انقلاب اسلامی مجموعه۳۰–۲۵ واحد صنفی وجود داشت که خوشبختانه در سال ۱۳۸۵ با تشکیل اتحادیه پیچ و مهره این رقم به ۳۰۰ واحد صنفی رسید و امروز نزدیک به ۸۰۰ واحد صنفی در تهران وجود دارد که تحت پوشش اتحادیه مذکور در توزیع این کالای حیاتی نقش بسزایی دارند

مهره2H کیمیاصنعت /استاد بولت

مهره2H کیمیاصنعت /استاد بولت02155377092:09121896961

kimyas.ir

یار همیشگی استاد بولت B7 مهره های با استاندارد ASTM A194 با گرید 2H هستند که پرکاربرد ترین مهره های بکار گرفته شده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است.این مهره ها از نوع کربن متوسط هستند با حداکثر سختی c38 rockwell با عملیت حرارتی 850 درجه فارنهایت برابر 175 ksi pro flood نوع رزوه آنها با استاد بولت هماهنگ باید انتخاب شود که اینچی یا میلیمتر می باشد.

بهترین تولیدکننده استاد بولت,تولیدکننده استاد بولت,بسته بندی استاد بولت, استاد بولت گالوانیزه ,پیچ لوله,پیچ نفتی, مهره نفتی,استاد بولت, استاد بولت B7 , استاد بولت آب و فاضلاب , استاد بولت ا ستیل, استاد بولت چیست, استاد بولت فروشی ,انواع استاد بولت ,مهره های شرکت نفتی,مهره2H ,کیمیاصنعت ,استاد بولت کیمیاصنعت

–02155377093–0912189696102155377092

مهره گروه صنعتی غفاری ,مهره شش گوش ,پیچ و مهره ,مهرهاي قفلي, مهرهاي جوشي ,مهرهاي چرخ ماشين ,مهره هاي فلنج دار ,مهره واشردار ,مهره قفلی ,عنوان مهره قفلی, پیچ مهره غفاری, مهره شرکت نفتی 2H ,مهره 2Hو……………….
پیچ ,پیچ صنعتی, پیچ مهره, پیچ مهره ,کیمیا صنعت, فروش پیچ و مهره, پیچ و مهره کیمیا صنعت,خرید پیچ و مهره, دریافت نمایندگی بولت, پیچ و مهره برای ایران, پیچ و مهره ساختمان اسکلتی, صنعت, صنعت پیچ و مهره, فروشگاه پیچ و مهره کیمیا, کیمیا بولت, کیمیا صنت بولت, کیمیا صنعت, کیمیا صنعت پیچ و مهره, گروه صنعتی, گروه صنعتی پیچ و مهره ,گروه صنعتی پیچ ومهره, مهره,مهره صنعتی, مهره و پیچ,پیچ و مهره کیمیا صنعت ,پیچ, تاريخچه پيچ ومهره وزمان پيچ و مهره خودرو سازي -, پل سازي ,- پترو شيمي -, ساخت اسباب بازي ,- مسكن ,- كامپيوتر -, كشتي سازي – ,صنايع هواپيمايي -, صنعت نفت -, سازهاي فلزي ,- برق ,گروه صنعتی غفاری– كشتي سازي ,ووابتدا پپيچ فولادي,وپيچ و مهرانواع پيچهاي سر شش گوش -, انواع پيچهاي آلني -, انواع پيچهاي استوانه اي ,- انواع پيچ خودكار -, پيچهاي بكسي و شيرواني -, انواع استات بولتها – رول بولتها – انكر بولتها – پيچهاي چرخ – پيچهاي دو سر دنده – انواع پيچهاي MDF – انواع مهرها در قالب مهرهاي سر شش گوش و چهار گوش – مهرهاي جوشي – مهرهاي قفلي و كاسه نمد دار – مهرهاي چرخ ماشين – مهره هاي فلنج دار وجنس پيچ ها.گروه صنعتی غفاری