مرکز فروش انواع استاد بولت فولادی

مرکز فروش انواع استاد بولت فولادی02155377092
انواع استاد بولت ها کارایی های زیادی دارند و با بهره گیری از فلزات آهن و فولاد ساخته می شوند و در این مرکز فروش با قیمت های مقرون به صرفه تری عرضه می گردند.
یکی از دلایلی که باعث بهره گیری از پیچ و مهره ها در صنایع گوناگون شده است به خاطر قیمت مناسبی می باشد که این اتصال دهنده دارا آن است همچنین برای اتصال آن برخلاف سایر متصل کننده ها نیاز به نیروی کار چندانی نیست که این موضوع باعث شده هزینه های نهایی کاهش پیدا کند، این نیز یکی از دلایل استقبال مهندسان صنعتی و کارفرمایان ساختمانی برای تهیه پیچ و مهره ها به حساب می آید.
انواع استاد بولت:
یکی از انواع حرفه ای پیچ و مهره ها، استاد بولت ها می باشند که عمده استفاده از آن ها در خطوط انتقال سیالات است، به همین خاطر شاهد بهره گیری از استاد بولت ها به میزان فراوان در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب هستیم که اغلب در این صنایع خطوط انتقال سیالات وجود دارد. این نمونه از اتصال دهنده در هر دو طرف دارا دنده می باشد که که به این علت قابلیت اتصال مهره در دو طرف را دارند.
آبکاری استاد بولت ها بستگی دارد به این که از آن در چه منطقه ای و برای چه نیازی استفاده می کنند اما اصلی ترین آبکاری های که استاد بولت ها می شوند با کارباید، گالوانیزه و داکرومات است.
مرکز فروش استاد بولت:
استاد بولت ها در مراکز فروش گوناگونی عرضه می شوند اما در این فروشگاه انواع این اتصال دهنده را توانایی دارید با مناسب ترین قیمت ها تهیه کنید.
انواع پیچ و مهره به دو نوع گالوانیزه گرم و سرد تقسیم بندی می شوند که قیمت هر کدام از آن ها در این مرکز خرید اگر به صورت عمده خریداری شود بسیار مناسب محاسبه می گردد.
پیچ‌ و مهره ها مقاومت خوبی دارند اما برای آن که ماندگاری و استقامت آن ها را افزایش بیشتری بدهند اقدام به روکش نمودن یا آبکاری آن می کنند، پیچ و مهره های که مورد آبکاری قرار گرفته اند دوام بیشتری در برابر خوردگی های رطوبتی و اسیدی دارند. این راه کاری فوق العاده است که از طریق آن به راحتی می شود از پیچ و مهره ها در برابر زنگ زدگی و سایر عوامل مخرب محافظت کرد.
گالوانیزه چیست؟
گالوانیزه یکی از روش های می باشد که از طریق آن می شود بر روی پیچ و مهره ها روکشی ایجاد نمود، برای آن که از تمامی فلزات و قطعات فلزی در برابر آب و هوا، رطوبت، محیط های اسیدی، شیمیایی و … محافظت کنند از روش گالوانیزاسیون استفاده می کنند.
این روش به دو شیوه گالوانیزه گرم و سرد تقسیم بندی می گردد، گالوانیزه گرم روشی است که در آن پیچ، مهره یا قطعه ای فلزی را در وان مذاب روی قرار می دهند و ‌بدین شکل برای آن ها پوششی ایجاد می کنند که از آن ها در برابر زنگ زدگی محافظت می کند.
مرکز خرید پیچ و مهره:
رسالت اصلی این مجموعه ارائه انواع پیچ و مهره های گالوانیزاسیون شده گرم و سرد به صورت عمده می باشد، به علت آن که این ابزار آلات را از سوی تولید کنندگان به شکل مستقیم ارائه می نماییم قیمت آن ها بسیار مناسب تر از کار در می آید. در هر کجای کشور که هستید می توانید انواع پیچ و مهره ها را در این مرکز فروش به آسانی تهیه نمایید.