کاربرد پیچ و مهره در آب و فاضلاب

کاربرد پیچ و مهره در آب و فاضلابReviewed by پیچ ومهره کیمیا صنعت on Apr 9Rating: 5.0کاربرد پیچ و مهره در آب و فاضلابکاربرد پیچ و مهره در آب و فاضلاب

کاربرد پیچ و مهره در آب و فاضلاب

پیچ و مهره در صنعت آب و فاضلاب نسبت به صنعت نفت و گاز پتروشیمی دارای تفاوت هایی می باشند . البته ظاهراً پیچ و مهره های مصرفی در صنعت آب و فاضلاب با صنعت نفت و گاز و پترو شیمی شباهت هایی دارند با این تفاوت که در این صنف پیچ و مهره از گرید و سختی پایین تری استفاده می شود و چیزی که مورد اهمیت می باشد نوع پوشش آن است . چون پیچ و مهره ها در معرض رطوبت می باشد .

کیمیاصنعت وارد کننده و تولید کننده پیچ و مهره.

کاربرد پیچ و مهره در راه آهن و مترو

راه آهن و مترو:

یکی از کاربرد های پیچ و مهره در ساخت خطوط ریلی است. که پیچهایی با ابعاد مختلف در ساخت آنها بکار برده می شود که از آنها پیچهای سر چهارگوش را میتوان نام برد.

علاوه بر آنچه در ساخت واگنهای قطارها به وفور به کار گرفته میشود. انواع پیچ و مهره های پیچ خودکار ، پیچ سرمته ای ، پیچ شش گوش ، پیچ آلن و پیچهای خودکار سرخزینه است. در ساختمان کلی ایستگاهها و نیز تونل ها انواع پیچهای سر شش گوش Hv ،پیچهای پیچهای فولادی با گرید 10.9 و گرید 8.8 به کار گرفته می شود.آماد پیچ یکی از تولید کنندگان پیچهای خطوط راه آهن در ابعاد و پوشش های مختلف با کیفیت بالا می باشد.

کاربرد پیچ و مهره درنفت گاز پتروشیمی

پیچ و مهره در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد که با نام پیچ و مهره های شرکت نفتی شناخته شده اند . پیچ و مهره های پر کاربرد در صنعت نفت و گاز و پترو شیمی شامل استاد بولت با استاندارد A193 گریدهای B8 – B8M – B7 – B7M- L7 – L7M و … می باشد که به همراه مهره با استاندارد A194 در گرید 2H و 2HMو مهره گرید است که در تجهیزات خطوط لوله و شیرآلات و لوله و اتصالات سر چاهی مورد استفاده میشود . مهره و واشر های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از ارتفاع بلندتر نسبت به مهره های معمولی برخوردار می باشند . این پیچ و مهره ها با نوع پوشش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . که شامل پوشش گالوانیزه گرم و پوشش روی نیکل و پوشش تفلون و … کاربرد دارد . هر یک از این پوشش ها مقاومت پیچ و مهره را در مقابل سرما و گرما و رطوبت و حرارت بالا میبرد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشند . شرکت آماد پیچ با استفاده از پرسنل با تجربه ، توانایی تولید پیچ و مهره های شرکت نفتی را بر اساس تقاضای کارفرمایان محترم را دارد .

بی شک پر استفاده ترین پیچهای این صنعت انواع استاد بولت ها هستند که در خطوط لوله انتقال نفت و گاز استفاده می شوند . صنایع وابسته نیز همچون شیرآلات ، تجهیزات سرچاهی و …به وفور از این استاد بولتها استفاده می کنند . پیچ های سر شش گوش و یوبولت در رده های بعدی مصرف قرار دارند . در این میان استاد بولت گرید B7 با مهره 2H به مهره های شرکت نفتی معروفند . در میان پوشش هایی که برای این صنعت بکار میروند غالباً کادمیوم کرومات و یا PTFE رایج هستند . که البته در بسیاری از موارد علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی هیدروژنی ، خوردگی اسیدی و مقاومت حرارتی مدنظر قرار میگیرد .

کیمیاصنعت تولید کننده پیچ و مهره و وارد کننده پیچ و مهره شرکن نفتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *