استاد بولت وکاربرد آن

چین بازار پیچ و مهره را بلعید

چین بازار پیچ و مهره را بلعیدReviewed by پیچ ومهره کیمیاصنعت on Jan 7Rating: 4.5چین بازار پیچ و مهره را بلعیدچین بازار پیچ و مهره را بلعید

چین بازار پیچ و مهره را بلعید

قانون- رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره با اشاره به وضعیت بازار پیچ و مهره کشور گفت: به نظر نمى رسد تا دو، سه آینده وضعیت بازار به وضعیت مثبت برسد و اگر به این صورت پیش رود حدود ٧٠درصد اصناف به حالت تعطیل در خواهد آمد.

به گزارش قانون به نقل از میزان، مسعود ملك لو با اشاره به ركود حاكم بر بازار پيچ و مهره اظهار كرد: در حالى كه ركود در تمام بخش هاى صنعت كشور رخنه كرده بازار پيچ و مهره بسيار تحت تاثير قرار گرفته و بيشتر عرضه كنندگان با اندك تقاضا مواجه هستند.

وى با گلايه از وضع اعمال ماليات بدون در نظر گرفتن ركود بازار، افزود: سازمان ماليات كشور بدون در نظر گرفتن ركود حاكم بر بازار همچنين نبود عرضه و تقاضا در موعد مقرر ماليات خود را از فروشندگان دريافت مى كند و هر سال ١٠درصد اضافه شده را لحاظ كرده بدون در نظر گرفتن ركود بازار و صنايع كشور.

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهرهبا اشاره به عدم وجود كالاى قاچاق در بازار پيچ و مهره، گفت: در وضعيت فعلى اين كالا براى قاچاق چيان صرفه نداشته زيرا حجم اين كالا در كيلو بسيار بالا بوده و ارزش بالايى ندارد اما اگر كسى اين محصول را توانست تا در مغازه ها برساند به اعتقاد بنده اين كالا قاچاق نبوده زيرا از مبادى اصلى كشور به راحتى اين محصول را عبور داده است.

وى در ارتباط با پيش بينى وضعيت بازار براى سال هاى آينده، اظهار كرد: به نظر نمى رسد تا دو، سه آينده وضعيت بازار به حالت مثبت برسد و اگر به اين صورت پيش رود حدود ٧٠درصد اصناف به حالت تعطيل در خواهد آمد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره تصريح كرد: از سوى ديگر دولت با راه اندازى هايپرها و فروشگاه هاى زنجيره اى بزرگ عملا ١٠درصد از سود فروش از آن ها دريافت مى كند و به نظر نمى رسد كه فكرى براى اصناف كوچك كشور داشته باشد.

ملك لو با بيان اين كه حدود ٩٠ درصد واردات پيچ و مهره ايران از كشور چين است، ادامه داد: در حال حاضر واردات از كشورى به غير از چين صرفه اى نداشته و بايد اين را در نظر داشت كه بيش از ٧٠درصد پيچ و مهره هاى وارداتى به كشور فاقد استانداردهاى لازم مى باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *