پیچ و مهره پل سازی و پل های فلزی

پیچ و مهره پل سازی و پل های فلزیReviewed by پیچ و مهره پل سازی و پل های فلزی on Nov 28Rating: 5.0پیچ و مهره پل سازی و پل های فلزیپیچ و مهره پل سازی و پل های فلزی

پل سازی و پل های فلزی : 3- 55377092

پیچ و مهره به همراه واشرهای DTI از کاربردهای پل سازی می باشد که در پرژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع پیچ و مهره های شش گوش با استانداردهای مختلف ابعادی در پل سازی مصرف دارند. اغلب برای قسمت های حساس و با شرایط بارگذاری کششی و برشی از پیچ های HV با استانداردهای DIN6914 و DIN 6915 مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین استانداردهای ممتریالی ASTM A193 و A320 با گریدهای مختلف و مهره های آنها نیز با استانداردA194 و استانداردهای ابعادی ANSI B18.2.3.5.7M و ANSI B18.2.3.5M قابل مصرف می باشند. پیچ ومهره کیمیاصنعت تولید کننده و تأمین کننده تعدای از پرژه های پل سازی مهم کشور بوده است.

پیچ و مهره در صنعت پل سازی چه کاربردی دارد؟pol

صنعت پل سازی مانند صنایع دیگر یکی از مصرف کنندگان عمده درپیچ و مهره های با مقاومت بالا است. از پیچ و مهره و انکر بولتهای به کاربرده شده در ستونهای پل تا متصل شده به یکدیگر از پیچ های پر مقاومت استفاده می شود .

پوشش پیچ ها باید بر اساس در معرض رطوبت قرا گرفتن انها تعیین شود . یکی از پلها در استفاده از پیچ و مهره پل BAY کالیفرنیا بوده است که پس از گذشت 2 سال از شکست پیچ های ان همچنان بحث داغ مطبوعات است چرا که تعدادی از انکر بولتهای تهیه شده برای این پل ظرف گذشت چند روز پس از بسته شدن بدلیل خوردگی هیدروژنی شکستند .

حال آنکه تولید کننده پیچ در تولید آنها قصور نکرده است و اشکال  به نحوه نگهداری پیچ ها و نیز نوع سفارش آبکاری آن بوده است .

پر کاربردترین متریال برای پلها با استانداردهای زیر می باشد .

پیچ و مهره فولادی                                     ASTM    A320

پیچ و مهره فولادی                                     ASTM    A325

پیچ و مهره فولادی                                     ASTM    A490

 

 

تگ های مطلب

کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی،آب و فاضلاب ،سد سازی،راه آهن و مترو،کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی،کاربرد پیچ و مهره در صنایع آب و فاضلاب،کاربرد پیچ و مهره در صنایع خودروسازی،پیچ و مهره،پیچ،مهره،پیچ خودکار ، پیچ سرمته ای ،  پیچ شش گوش ، پیچ آلن ،پیچ و مهره در صنعت پل سازی چه کاربردی دارد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *