پیچ آلن-پیچ آلن مغزی

پیچ استنلس استیل

پیچ استنلس استیلReviewed by پیچ ومهره کیمیاصنعت on Jul 8Rating: 4.5پیچ استنلس استیل پیچ استنلس استیل, پیچ استیل, پیچ متری استیل, پیچ و مهره استنلس استیل, واشرتخت استیل,واشرفنری استیل,فروش پیچ استیل

پیچ استنلس استیل

 

کیمیا صنعت

کیمیا صنعت

استنلس استیل چیست؟پیچ های استنلس استیل پیچ هایی هستند که میزان کربن استیل بالایی دارند و همان پیچ های استیل هستند, پیچ و مهره های استنلس استیل دارای کاربرد های فراوانی هستند که در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند.
پیچ و مهره های استنلس استیل در گرید های مختلفی از قبیل استیل 304 و 316 و همچنین استیل A2 وA4 تولید می شوند که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی در صنعت دارند.
پیچ و مهره های استنلس استیل در انواع پیچ های شش گوش آچاری نیم دنده و همچنین تمام دنده و انواع مهره های شش گوش و مهره های چهار گوش و همچنین مهره های واشردار و مهره های کاسه نمدی و انواع واشر آلات فنری و تخت و واشر بشقابی و واشر ستاره ای تولید می شود.
علاوه بر اقلام ذکر شده در بالا جنس استنلس استیل در انواع پیچ های متری و همچنین خار های چهار پهلو تولید می شود که نسبت به نوع آهنی آن کم مصرف تر هستند ولی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به همین دلیل در کاربرد های خاص و مهم استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت هر یک از محصولات پیچ و مهره ای که در نوع آهنی و خشکه تولید می شود در نوع استنلس استیل آن هم وجود دارد و در صنایع مختلفی استفاده می شود.
پیچ و مهره های استنلس استیل به دلیل ویژگی های خاصی که دارند در صنایعی استفاده می شوند که در معرض آب و یا رطوبت باشند,و این پیچ ها از پوسیدگی و زنگ زدگی پیچ و مهره ها در هر شرایطی جلوگیری می کند.
گروه صنعتی پیچ و مهره کیمیا صنعت_شماره تماس:02155377092_09121896961

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *