عملیات حرارتی پیچ و مهره ها

قیمت پیچ ومهره/تولیدکننده پیچ و مهره/خریدپیچ ومهره

قیمت پیچ ومهره/تولیدکننده پیچ و مهره/خریدپیچ ومهرهReviewed by پیچ ومهره کیمیاصنعت on Aug 13Rating: 4.0قیمت پیچ ومهره/تولیدکننده پیچ و مهره/قیمت پیچ ومهرهقیمت پیچ ومهره/تولیدکننده پیچ و مهره/قیمت پیچ ومهره

تولیدکننده پیچ و مهره در گفتگو با «نود اقتصادی»:
پیچ و مهره 80 درصد گران شد/ خرید پیچ و مهره 70 درصد کاهش یافت/ 90 درصد بازار دست خارجی‌هاست

غفاری گفت: خرید پیچ و مهره در 5 ماه گذشته حدود 70 درصد کاهش داشته و به یک پنجم رسیده است.

رحمان غفاری، تولیدکننده پیچ و مهره در گفتگو با خبرنگار «نود اقتصادی» اظهار داشت: بازار پیچ و مهره به شرایط و اوضاع تولیدکنندگان وابسته است، بنابراین چنان چه وضعیت تولید صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی مناسب نباشد، تقاضا برای پیچ و مهره هم به نسبت کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر تقاضا هر ماه نسبت به ماه قبل کمتر می‌شود، به طور مثال خرید پیچ و مهره در 5 ماه گذشته حدود 70 درصد کاهش داشته و به یک پنجم رسیده است، من خودم مراجعین زیادی داشتم که تولیدکننده بودند اما الان مدت‌ها است که سفارش کار نمی‌دهند زیرا وضعیت تولید اصلا مناسب نیست.

این تولیدکننده گفت: علاوه بر کاهش تقاضا، گران‌تر تمام شدن تولید پیچ و مهره موجب شده است تا تولیدکنندگان زیادی دست از فعالیت کشیده و یا به واردات روی بیاورند.

وی اظهار داشت: 90 درصد بازار پیچ و مهره در دست کالاهای وارداتی است، و بیشتر کالاهای وارداتی نیز از چین است، البته دو سه ماه است که چین پیچ و مهره کمتری وارد ایران کرده که بنظر می رسد برای بالا بردن قیمت کالاهای خود است.

غفاری در پایان گفت: بالارفتن دلار، گرانی مواد اولیه از جمله آهن موجب شده که هزینه تولید بیشتر شده و قیمت پیچ و مهره هم در این 4 ماه حدود 80 درصد رشد کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *