امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت ساختمان اسکلت فلزی پیچ و مهره

امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت ساختمان اسکلت فلزی پیچ و مهرهReviewed by امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت ساختمان اسکلت فلزی پیچ و مهره on Nov 28Rating: 5.0امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت ساختمان اسکلت فلزی پیچ و مهره امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت ساختمان اسکلت فلزی پیچ و مهره
کیمیاصنعت

کیمیاصنعت

 

پیچ و مهره:55377092                09121896961

امروزه با پیشرفت قابل توجه صنعت ساختمان اسکلت فلزی  اسکلت فلزی  جایگزین اسکلت فلزی پیچ و مهره جایگزین اسکلت فلزی بتنی و جوشی شده است. 55377092    _ 09121896961      که با توجه به مقاوت بالای پیچ و مهره در مقابل زلزله و اصطکاک لغزشی گزینه بسیار مناسب تری از اسکلت فلزی جوشی و بتنی میباشد. پیچ و مهره های مورد استفاده در اسکلت فلزی پیچ و مهره های شش کوش فولادی گرید 8.8 بودند که به مرور زمان با اتفاقاتی که در زلزله جنوب کشور در چند سال اخیر رخ داد از پیچ و مهره با مقاومت بالا تر استفاده می کنند که شامل پیچ و مهره خشکه یا پیچ و مهره فولادی گرید 10.9 می باشند و در سازه های فولادی که ارتفاع زیادی دارند برای مقابله با شکست پیچ و لغزش از پیچ و مهره های HV در گرید 10.9 استفاده میشود که در مقایسه با پیچ و مهره 10.9 معمولی از گل بزرگتری برخوردار است و تماما به صورت نیم رزوه می باشد که باعث می شود مقاومت بالاتری از خود نشان بدهد در مقابل تمام رزوه. پیچ و مهره های 8.8 و 10.9 شامل استاندارد DIN 931 , Din933 ,Din 934 هستند و  شامل استاندارد Din6914 , Din6915 می باشد. که در تمامی این پیچ و مهره ها از وار های فولادی HV10 که شامل استاندارد Din 6916 است استفاده میشود.

پیچ و مهرهHV کاربرد بسیار فراوانی در صنعت پل سازی دارد. و علت کاربرد فراوان این پیچ و مهره ها در این صنعت مقاومت بالای آنها در مقابل لغزش می باشد. همان طور که 50 سال پیش در آلمان در صنعت پل سازی و اسکلت فلزی از این پیچ و مهره ها استفاده می شد ولی متاسفانه در ایران به تازگی از این صنعت پیچ و مهره استفاده و به کاربرد مهم آن پی برده شده است. این پیچ و مهره ها هر ساله به دلیل اهمیت و حساسیت بالا نیاز به بازدید و بازرسی و همچنین تعمیر و حتی تعویض در پل سازی ها دارد. شرکت اتصالات نوین امروزه تولید انواع پیچ و مهره های اسکلت فلزی در گرید 8.8 و 10.9 و HV10 به صورت فرج گرم و فرج سرد را دارد.
برچسب‌ها: پیچ و مهره،, پیچ، مهره،, اسکلت فلزی،, واشر تخت،, پیچ و مهره فولادی،, پیچ H.V،۲۰۱۵۱۱۲۱_۱۱۳۳۰۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *