پیچ شش گوش تمام دنده

پیچ و مهره آهنی

پیچ و مهره آهنی
پیچ و مهره آهنیReviewed by پیچ و مهره آهنی on Jun 23Rating: 5.0پیچ و مهره آهنی پیچ و مهره آهنی
عموما پیچ و مهره از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع اقلام صنعتی می باشند که از صنایع کوچک گرفته و تا صنایع بزرگ کاربرد دارند.
پیچ و مهره ها در انواع و اقسام مختلفی و در جنس های مختلفی تولید می شوند که معروف ترین و پرکاربرد ترین نوع آن پیچ و مهره آهنی می باشد که در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
پیچ آهنی
پیچ های آهنی در گرید 5.6 و 5.8 تولید می شوند که نوع دوم آن کاربرد های بیشتری دارد. پیچ های آهنی به دو شکل کارخانه ای و پرس تولید می شود که امروزه نوع پرسی آن تقریبا منسوخ شده است و به غیر از استفاده در مصارف خاص دیگر مصرفی ندارند بیشتر از نوع کارخانه ای این پیچ ها استفاده می شود که ظاهر زیباتر و شکیل تری هم دارند.
پیچ های آهنی به پیچ های شش گوش هم معروف هستند و بعضی ها این پیچ ها را با این نام می شناسند.
پیچ های آهنی را معمولا به صورت نیم دنده تولید نمی کنند و اکثر آن ها را به صورت تمام دنده تولید می کنند و همچنین بیشترین مصرف آن از نوع دنده میلیمتر می باشد.پیچ های آهنی را به صورت خود رنگ و گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات استفاده می کنند.
مهره آهنی
مهره های آهنی,مهره هایی هستند که از جنس آهن تولید می شوند و معمولا به صورت شش گوش تولید می شوند و همچنین در وسط مهره ها سوراخ هایی وجود دارد که در دنده های مختلف می شود و به صورت خود رنگ و گالوانیزه سرد و گرم و داکرومات استفاده می شود.
پیچ و مهره کیمیاصنعت_شماره تماس:02155377092_09121896961

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *