پیچ ومهره ,سیم بکسل

پیچ ومهره ,سیم بکسلReviewed by پیچ ومهره ,سیم بکسل on Dec 6Rating: 5.0پیچ ومهره ,سیم بکسل پیچ ومهره ,سیم بکسل

پیچ ومهره ,سیم بکسل , واشرآلات فلزی  کیمیاصنعت:09121896961          3- 02155377092-                                                        از هر کسی نمی توان خرید و همه چیز را نباید فروخت .

به منظور صرفه جویی در وقت شما و کاهش هزینه های خریدار و عرضه کالا مطابق با درخواست مشتری با قیمت مناسب و کسب رضایت شما، رعایت و توجه به موارد ذیل بسیار اثر بخش خواهد بود و خرید شما راحتر ، آسانتر و بهتر و سریعتر صورت خواهد پذیرفت :
اگر برای اولین بار درخواست خرید خود را ارسال مینمایید ، اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در سربرگ یا ایمیل خود ارسال نمایید و از ارسال ثبت سفارش های غیر واقعی بپرهیزید.به منظور تسهیل بیشتر در ارتباطات و پی گیری امور شما ، بهتر است فرم مشتریان ویژه در سایت را بصورت کامل پر کرده وبرایمان ارسال نمایید .

ارتباط با شرکت :
1- شما درخواست خود را از هر طریق که تمایل دارید میتوانید ارسال نمایید . هرگونه ارتباط و تماس با شرکت از طریق راه های ارائه شده در بخش تماس با ما امکان پذیر می باشد.شماره های تماس و سامانه پیام کوتاه این شرکت صرفا شماره های ذکر شده در خود سایت هستند که با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آن ها را مشاهده کنید.
2- تماس با تلفن های ثابت و همراه شرکت صرفا در ساعات اداری امکان پذیر می باشد.در خارج از ساعات اداری شما می توانید از بخش تماس با ما در سایت و یا ارسال ایمیل و فکس و پیام کوتاه استفاده نمایید.
3- دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد ، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم صورت پذیرد .
4- قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش ‌­فاکتور منظور گرديده است تا زمان اعتبار پیش فاکتور معتبر مي‌باشد
5- کلیه مراحل استعلام قیمت ، سفارش کالا ، واریز مبلغ تا ارسال کالا به وسیله پیامک و ایمیل به خریدار اعلام می شود. خریدار از طریق پیامک و ایمیل می تواند وضعیت سفارش خود را پیگیری نماید.
پس از ثبت هر سفارش توسط یک تماس تلفنی با مشتری صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. لذا تاییدیه و رسید مبلغ واریزی فاکتور ، بلافاصله از طریق پیامک ، ایمیل یا فاکس به اطلاع خریدار خواهد رسید .
سفارش های خریدار پس از گرفتن تائید مشتری آماده ارسال و تحویل خواهد شد.
6-کالای خریداری شده به شرط عدم استفاده و بازشدن برچسب و پلمپ کاملا قابل برگشت می باشند.
7-در صورت قصور شرکت ، اگر کالایی به اشتباه برای خریدار ارسال شود شرکت موظف به عودت کالا و پرداخت هزینه آن میباشد در غیر این صورت خریدار باید با هزینه خود نسبت به برگشت کالا اقدام نماید .
8-در صورتی که خود مشتری بعد از دریافت سفارش خواهان این باشد که محصول خود را با کالایی دیگر تعویض کند در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد مشتری این امکان را خواهد داشت که با پرداخت هزینه برگشت و ارسال مجدد کالای دیگر محصول خریداری شده خود را تعویض کند.ما به التفاوت دو کالا محاسبه و طرفین ملزم به تسویه حساب خواهند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *