استاد بولت وکاربرد آن

درباره ما

درباره ماReviewed by کیمیاصنعت on Oct 19Rating: 4.0درباره مادرباره ما

درباره ما

پیچ و مهره کیمیاصنعت با بیش از 20 سال تجربه در تهیه ، تولید و فروش پیچ و مهره های صنعتی فعالیت خود را از سال 1374 شروع نموده است. پیچ و مهره کیمیاصنعت با در اختيار داشتن منابع وسيع داخلي و خارجي ، پرسنل كار آمد ، سيستم های مكانيزه تولید،خريد ، فروش ، انبارداري و…، بسته بندي مرغوب ، تداركات به موقع، گواهي اطمينان مرغوبيت كالا و همکاری با شرکت های بازرسی معتبر به شما در بهبود روند توليد صنعتي اطمينان خاطر خواهد بخشيد و نياز شما را در خرید پيچ و مهره هاي صنعتي تامين مينمايد .
محصولات این واحد شامل انواع پیچ و مهره فولادی ، پیچ و مهره آهنی ، پیچ و مهره خشکه، پیچ های شش گوش، پیچ آلن، پیچ دو سر رزوه، پیچ تمام رزوه، انکر بولت، انواع مهره و واشر و همچنین پیچ و مهره های خاص مطابق نقشه مورد استفاده در صنایع گوناگون با استاندارد های جهانی پیچ و مهره و واشر با مقاومت كششي بالا جهت سازه هاي ساختماني، پلهاي فلزي، برجهاي انتقال نيرو، برجهاي مخابراتي و همچنین انواع پیچ و مهره استیل ، پیچ و مهره گالوانيزه گرم، پیچ و مهره الکترو گالوانیزه ، پیچ و مهره تفلون ، پیچ و مهره داکرومات و… جهت کاربرد در انواع شرایط محیطی می باشد .

 

درباره ما

کیمیاصنعت یکی از شرکت های پیشگام در زمینه ی تولید انواع پیچ و مهره و واشر می باشد.این شرکت در طی سالها فعالیت مستمر خود همواره در جهت توسعه و بهبود کیفیت محصولات خود تلاش نموده است.
تولیدات شرکت  کیمیاصنعت شامل انواع پیچ سرششگوش ، پیچ آلن ، پیچ دو سر رزوه ، انواع مهره و واشر ، پیچ و مهره های خاص مورد استفاده در صنایع مختلف مطابق با استاندارد های جهانی ANSI – MBN – DBN – ASTM – DIN – ISO – ASME می باشد .
تولید انواع ورق های لاستیکی و نسوز – تولید انواع تسمه های نقاله لاستیکی ایرانی و خارجی
این شرکت با بهره گیری از مهندسین متخصص و مجرب ، ماشین آلات مخصوص و تجربه به عمل آمده ، خدمات موثذ و مفیدی را به صنایع و کارخانه جات ارائه نموده است .
زمینه های فعالیت شرکت کیمیاصنعت، کارخانه جات سیمان ، صنایع تجهیزات نفت – گاز و پتروشیمی ، مولد های نیروگاه برق ، صنایع راهسازی و معادن ، تجهیزات ساحلی و صنایع کشتی سازی و … می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *